نرم افزار و اپلیکیشن

علت دیر شارژ شدن گوشی موبایل چیست؟

یکی از مسائل مرسومی که اغلب کاربران گوشی های هوشمند با آن روبرو شده اند، دیر شارژ شدن گوشی است. در برخی مواقع، متوجه می شویم که شارژ شدن باتری گوشی ما بیش از حد طول می کشد و این مشکل وقتی آزاردهنده می شود که زمان نسبتاً کمی رو در اختیار و سریعاً به گوشی...

22 اسفند 1402

سیستم مورد احتیاج برای اجرای هورایزن فوربیدن وست روی کامپیوتر اعلام شد

سری بازی هورایزن (Horizon) را می توان یکی از محبوب ترین مجموعه های انحصاری پلی استیشن دانست. سونی نیز در جریان این موضوع بوده و به همین علت با چند سال تأخیر عناوین این مجموعه را برای کامپیوتر عرضه می نماید. حال نوبت به آخرین بازی این مجموعه یعنی فوربیدن وست...

20 اسفند 1402

5 ایده ای که اپل از دیگران کپی برداری نموده است

اپل به عنوان شرکتی که محصولات و سرویس های عالی ارائه می نماید، معروفیت پیدا نموده ولی معمولا علاقه خیلی زیادی به نوآوری ندارد. به طور تعیین، اپل ترجیح می دهد ایده هایی که دیگران برای توسعه آن سال ها وقت صرف نموده اند را بردارد و برای کاربران خود ارائه...

29 دی 1402

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس

در سال 2002 بود که یک نمونه اولیه از سوخو 37 سقوط کرد؛ گفته شده است که علت سقوط آن نقص نرم افزاری بوده است و تثبیت کننده افقی آن در حین پرواز از کار افتاده است.

20 دی 1402

دزدیدن رمز عبور با شنیدن صدای کیبورد، شاهکار نو هوش مصنوعی، عکس

زومیت نوشت: یک مدل هوش مصنوعی تازه به وسیله میکروفون گوشی و با آنالیز صدای تایپ کیبورد لپ تاپ، می تواند رمز عبور کاربران را بازسازی کند.

18 آذر 1402

راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی ، این بازی ساده حافظه بزرگسالان و افراد مسن را تقویت می نماید

برای افراد در سنین بالاتر و در سال های پیری غیرمعمول نیست که مسائل حافظه به ویژه حافظه فعال را تجربه نمایند. تحقیقات محققان نشان می دهد، حافظه افراد مسنی که بازی های پازل دیجیتالی بازی می کردند و بزرگسالان جوان تر که بازی های استراتژی انجام می دادند،...

12 شهریور 1402

10 روش برای حل مشکل تار شدن دوربین گوشی اندرویدی

اگر مشکل تار شدن دوربین گوشی اندرویدی برای شما هم به وجود آمده، در این مطلب به شما 10 روش برای حل آن را پیشنهاد می کنیم.

6 شهریور 1402

با پاسخ به این 6 سوال تکلیف رابطه تان با غذا را روشن کنید

اگر نگوییم همه ولی 99 درصد خانم ها نسبت به رابطه با خانواده همسر و دوست و آشنا حساس اند و حسابی هم در این زمینه وسواس به خرج می دهند، ولی آیا تابه حال برایتان پیش آمده به رابطه ای فکر کنید که با انواع و اقسام خوراکی ها دارید؟

19 مرداد 1402

تقلب از روی دست آیفون به سبک سامسونگ، عکس

زومیت نوشت: بتای One UI 6 که شعبه آلمان سامسونگ معرفی نموده است، پنل Quick Settings را بازطراحی و شبیه کنترل سنتر iOS می نماید.

17 مرداد 1402

3 اشتباه ساده و رایج که گوشی شما را کند می نماید ، هشدارهای غول فناوری به کاربران

سه اشتباه رایج باعث می گردد که صاحبان آیفون، بدون اینکه بدانند، باعث شوند که گوشی هایشان کندتر از معمول عمل کند.

3 مرداد 1402

محل استراحت فوق لاکچری خدمه پروازی بوئینگ 777، فیلم

در این ویدئو محل استراحت فوق لاکچری خدمه پروازی بوئینگ 777 سری 300 را مشاهده خواهید کرد. در واقع خلبان ها و مهمانداران پس از اتمام ساعت پروازی به نوبت به این محل رفته و استراحت می نمایند.

21 خرداد 1402

اولین استان آمریکا تیک تاک را برای همه مسدود کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، مصوبه مذکور اپ استورهای فعال در استان مونتانا را مجبور می کند تا اپلیکیشن تیک تاک را در استان مذکور مسدود کنند.

27 فروردین 1402

خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال و به روز دنیای تکنولوژی

علت شکست برندهای قوی و مشهور جهان مثل سونی-اچ تی سی و ال جی در زمینه کالاهای دیجیتال که در آخر به فروش کالاهای خود به صورت اقساطی روی آوردند.

20 اسفند 1401

رویای رانندگی با لامبورگینی با خرید کلکسیون NFT دست یافتنی شد

خودروسازی لوکس لامبورگینی از روز گذشته، کلکسیون نو NFT خود که دارای امتیازات متفاوتی برای خریداران است را عرضه نموده است.

2 اسفند 1401

هوش مصنوعی؛ ترسناک یا مفید؟

رقابت شرکت ها برای رونمایی و معرفی هوش مصنوعی به مراحل جذابی رسیده است که می تواند به بشر در زمینه های مختلف یاری شایانی کند. حال مدیرعامل شرکت گوگل از معرفی هوش مصنوعی جدیدی به نام Bard خبر داده است.

20 بهمن 1401

چگونه در آیفون اسکرین شات بگیریم؟

این مطلب آموزشی به نحوه ثبت اسکرین شات به روش های مختلف در انواع آیفون پرداخته است.

7 بهمن 1401

معرفی کامل یکی از قدیمی ترین بستنی فروشی های تهران، آبمیوه توچال شریعتیهمه چیز در خصوص آبمیوه توچال شریعتی

در تهران زندگی می کنید و هوس شیر پسته نموده اید؟ بستنی فروشی خیابان شریعتی در انتظار شماست. اگر در یک روز زیبای بارانی در پی خوردن یک لیوان آبمیوه تازه هستید، آبمیوه توچال برترین جا برای شماست. این آبمیوه فروشی تازه ترین آبمیوه ها را به شما می دهد. در ادامه...

5 بهمن 1401

تسهیلات ویژه 50 درصدی برای متقاضیان موتوربرقی ، وام به چه افرادی تعلق می گیرد؟ ، مشکل فنی، مانع پلاک شدن اتوبوس های وزارت کشور

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تامین 50 درصدی نرخ موتورسیکلت های برقی به وسیله پرداخت تسهیلات اطلاع داد.

4 بهمن 1401

پورشه و گوگل دست همکاری دادند

همشهری آنلاین نوشت: به گفته یک منبع نزدیک به پورشه، این شرکت در حال مذاکره با گوگل برای دسترسی به برنامه ها و خدمات این غول فناوری در سیستم اطلاعات سرگرمی بومی خود است.

2 بهمن 1401

راه های برقراری ارتباط در سفر به کشور های مختلف دنیا

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای سفر به خارج از کشور لحظه شماری می کنید بهتر است تا سرانجام این مقاله مارا همراهی کنید شاید مهمترین چیز بعد از بُعد مادی و ویزا و پاسپورت و بلیت برای سفر به کشور های مختلف دنیا، چگونگی راه های برقراری ارتباط در...

2 بهمن 1401
تعداد: (44)