تقلب از روی دست آیفون به سبک سامسونگ، عکس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، زومیت نوشت: بتای One UI 6 که شعبه آلمان سامسونگ معرفی نموده است، پنل Quick Settings را بازطراحی و شبیه کنترل سنتر iOS می نماید.

تقلب از روی دست آیفون به سبک سامسونگ، عکس

سامسونگ رسما تأیید نموده است که نسخه بتای رابط کاربری One UI 6 برپایه اندروید 14 در ماه جاری میلادی برای گوشی های سری گلکسی S23 دردسترس قرار می گیرد. این نسخه سفارشی از اندروید در ابتدا برای کاربران آمریکا و کره جنوبی و آلمان منتشر خواهد شد.

جزئیات رابط کاربری One UI 6 در شعبه آلمانی وب سایت سامسونگ منتشر شد؛ اما زمان زیادی نگذشته بود که شاهد حذف شدن مقاله بودیم. معین نیست که چرا سامسونگ مقاله مربوط به One UI 6 را از دسترس خارج نموده است.

به گفته سامسونگ، One UI 6 تغییراتی در رابط کاربری گوشی و بعضی از اپلیکیشن های پیش فرض اعمال می نماید. One UI 6 به کاربران امکان خواهد داد که شخصی سازی های بیشتری روی دستگاه اعمال نمایند.

یکی از تغییرات بزرگ One UI 6 در منو Quick Settings دیده می گردد. این بخش از رابط کاربری سامسونگ تا حد زیادی بازطراحی شده است و گزینه های بزرگی برای فعال سازی وای فای و بلوتوث دارد. در پایین این دو گزینه، آیکون های دیگری با چینش 3×4 و در زیر این آیکون ها، اسلایدر روشنایی و سایر تنظیمات نمایشگر به چشم می خورد.

بخش Quick Settings در رابط کاربری تازه سامسونگ تا حد زیادی ما را یاد iOS و رابط کاربری ColorOS اوپو می اندازد. سامسونگ گفته است که کاربران در نسخه تازه One UI می توانند Quick Panel را ازطریق سوایپ از بخش بالا سمت راست نمایشگر باز نمایند.

طبق اعلام سامسونگ، کاربران در One UI 6 می توانند والپیپر را براساس زمان یا حالت تغییر دهند: برای نمونه می توانید تصویر جنگلی ساکت را برای حالت Sleep گوشی انتخاب کنید.

به گفته شعبه آلمانی وب سایت سامسونگ، بتای One UI 6 از امروز دردسترس است؛ اما ازآن جاکه مقاله حذف شده، احتمالاً فعلا قرار نیست نسخه بتا منتشر گردد. سامسونگ گفته است که گوشی های سری گلکسی S23 قبل از سایر دستگاه های این شرکت بتای One UI 6 را دریافت می نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تقلب از روی دست آیفون به سبک سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلب از روی دست آیفون به سبک سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید