سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در سال 2002 بود که یک نمونه اولیه از سوخو 37 سقوط کرد؛ گفته شده است که علت سقوط آن نقص نرم افزاری بوده است و تثبیت کننده افقی آن در حین پرواز از کار افتاده است.

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سطح دیتا ، سوخو 37 یک جنگنده تک سرنشین و دو موتوره بود که برای نمایش قدرت روسیه و در راستای ارتقاء Su-27M طراحی شده بود. سوخو 37 با نازل های بردار رانش، رادار پیشرفته و اویونیک ارتقا یافته توسعه یافت. قابلیت مانور و نبرد هوایی قابل توجهی را به نمایش گذاشت. اما علیرغم اینکه یک سگ جنگی بسیار چابک بود، اما به خلبانان ماهر احتیاج داشت و در کنترل با چالش هایی روبرو بود؛ عدم کنترل کافی خلبان روی هواپیما هنگام رزم هوایی مستقیم بین دو هواپیمای جنگی از چالش های سوخو 37 بود.

  • سرمایه های انسانی را فراری ندهید آوردن مشخص پیشکش/ واکنش تند آذری جهرمی به خبر بازگشت مشخص به ایران/ عکس

طراحان مطمئن روس، این پرنده را رویایی برای شکستن رکوردهای مرگبار می پنداشتند و به حیات مجدد صنعت هوانوردی روسیه امیدوار بودند اما در نهایت تنها چند فروند پیش نمونه از سوخو 37 تهیه شد و فراوری آن تعلیق و یا درواقع متوقف شد و علت آن نیز عدم اختصاص بودجه لازم به پروژه آزمایشی اعلام شد.

رنگ آمیزی وهم انگیز این هواپیما به شکل خاکی و قهوه ایی است. این هواپیما دارای کد 711 آبی بود که بعداً به 711 سفید تغییر کرد. سوخو 37 اولین پروازش را در فرودگاه رامنسکویه در تاریخ 2 آوریل 1996 انجام داد که خلبانی آن را یوگونی ایوانوویچ فرولوف برعهده داشت. در 12 روز پس از آن، ایگو وتینستف نیز به فرولوف پیوست و این دو به نوبت خلبانی هواپیما را برعهده می گرفتند.

  • این خودرو با دسته پلی استیشن کنترل می گردد! /عکس و فیلم

  • تاکسی هوایی هیوندای وارد بازار می گردد/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید