اولین نگاه به گیم پلی سونیک فرانتیرز؛ دنیایی گسترده و بزرگ

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، چندی پیش بود که بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) معرفی گردید. همانطور که گفته شد این بازی در سبک دنیا باز بوده که چیز جدیدی در مجموعه سونیک است. از آن موقع اخبار زیادی از این بازی منتشر نشد تا اینکه تریلر گیم پلی این بازی عرضه شد. در این تریلر محیط کلی بازی نشان داده شده است.

اولین نگاه به گیم پلی سونیک فرانتیرز؛ دنیایی گسترده و بزرگ

به طور کلی تمرکز این تریلر تازه روی دنیای بازی و طریقه حرکت سونیک است. با توجه به اینکه سونیک این توانایی را دارد که بسیار سریع بدود، قطعاً گشت و گذار در این دنیا کار دشواری نخواهد بود. در این دنیا ریل هم وجود دارد. سونیک می تواند روی آن ها حرکت نموده و از آن ها برای حرکت سریع استفاده کند. همینطور اینکه در این تنها موانعی مثل حباب وجود دارند که قابلیت چندین پرش پشت سر هم را برای سونیک فراهم می نمایند.

یکی از موارد نشان داده شده، قابلیت چرخیدن سریع دور موانع مختلف است. با اینکار سونیک می تواند با سرعت دور یک چیز چرخید و آن را به آتش بکشد. در دنیای سونیک پازل های زیادی وجود دارد. شما باید آن ها را حل نموده تا بتوانید راه خود را باز نموده و به پیش بروید.

یکی از نکات قابل توجه در این تریلر خالی بودن دنیا است. به این حالت که شما محتوای چندانی را نمی توانید از دور ببینید. از طرفی حتی از نزدیک نیز محیط های زیادی وجود دارند که هیچ چیزی درونشان نیست. در این مدت عناوین دنیا باز مثل الدن رینگ (Elden Ring) باعث شدند تا انتظارات به شدت از این سبک بالا برود. اصلاً هدف از دنیا باز کردن یک بازی افزودن محتوای زیاد به آن است. حال اگر یک بازی دنیا باز چیزی برای ارائه نداشته باشد، هدف اصلی بازی از بین رفته و فرایند آن نیز کند خواهد شد.

البته این موارد گفته شده در تریلر حال حاضر است. باید دید که شرکت سازنده تا زمان عرضه چه مواردی را به آن اضافه خواهد نمود. به طور کلی سونیک پتانسیل زیادی برای بازی سازی دارد. نکته اینجاست که ورود به دنیای عناوین دنیا باز کار دشواری است. به علت اینکه عناوین این مجموعه معمولاً بسیار قدرتمند بوده و به همین علت شرکت سازنده باید بسیار خوب عمل کند تا فروش لازم را داشته باشد.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین نگاه به گیم پلی سونیک فرانتیرز؛ دنیایی گسترده و بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نگاه به گیم پلی سونیک فرانتیرز؛ دنیایی گسترده و بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید