چه زمانی می توانیم گلکسی رینگ بخریم؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سامسونگ احتمالاً در مردادماه گلکسی رینگ را معرفی می نماید؛ بنابراین فراوری انبوه این محصول به زودی باید شروع گردد.

چه زمانی می توانیم گلکسی رینگ بخریم؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سطح دیتا ، انتظار می رود که در تابستان امسال میلادی، گلکسی رینگ وارد بازار شده و با استقبال خوبی روبرو گردد. به همین علت سامسونگ درحال برنامه ریزی برای فراوری تعداد قابل توجهی از این گجت پوشیدنی است.

بر اساس گزارش دیجیاتو، طبق گزارش The Elec، انتظار می رود فراوری انبوه حلقه گلکسی از ماه مه (اواسط اردیبهشت 1403) شروع گردد. ظاهراً سامسونگ میخواهد در ابتدا حدود 400,000 دستگاه از این محصول فراوری کند. این میزان فراوری بسیار مهم است، زیرا گلکسی رینگ محصولی کاملاً نو است و احتمالاً فروش خوبی هم خواهد داشت. خوشبختانه عدم کمبود قطعات به سامسونگ اجازه می دهد که درصورتی که تقاضا فراتر از انتظارات باشد، فراوری را به سرعت افزایش دهد.

احتمالاً گلکسی رینگ بعضی از ویژگی های سلامتی را در زمان عرضه نخواهد داشت. این موضوع از آن جهت است که سامسونگ برای دریافت گواهی پزشکی ویژگی هایی چون فشار خون، ECG و اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) به زمان بیشتری احتیاج دارد؛ قابلیت هایی که درحال حاضر به وسیله گلکسی واچ ارائه می شوند. گلکسی رینگ از زمان رونمایی، توجهات کاربران را به خود جلب نموده است و احتمالاً این موضوع راه را برای ورود شرکت های دیگر به بازار حلقه های هوشمند هموار می نماید.

خصوصیات احتمالی گلکسی رینگ سامسونگ

ویژگی های دقیق حلقه گلکسی هنوز ناشناخته است، اما سامسونگ عرضه سه رنگ بندی مختلف (طلایی، نقره ای و مشکی) و 9 میزان مختلف را تأیید نموده. بعلاوه شرکت کره ای اعلام نموده است که این حلقه تا 9 روز بدون احتیاج به شارژ کار می نماید.

درحالی که سایر گزارش ها ویژگی هایی مانند ECG، میزان گیری فشار خون، پرداخت های بی سیم و کنترل دستگاه های دیگر را نشان می دهند، سامسونگ هنوز این ویژگی ها را به طور رسمی تأیید ننموده است. علاوه براین، گلکسی رینگ با همه گوشی های اندرویدی غیرگلکسی همگام خواهد شد، اما انتظار نمی رود که با آیفون ها سازگار باشد.

انتظار داریم Galaxy Ring به طور رسمی در ماه جولای و رویداد آنپکد بعدی سامسونگ معرفی گردد. شروع فروش این گجت پوشیدنی نیز احتمالاً مصادف با ماه اوت امسال میلادی (مرداد 1403) خواهد بود.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "چه زمانی می توانیم گلکسی رینگ بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی می توانیم گلکسی رینگ بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید