چگونه به منطقه سینک تره سفر کنیم؟ ، اطلاعات سفر به منطقه سینک تره

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، منطقه سینک تره منظره ها چشمگیر و سبک زندگی ایتالیایی را به نمایش می گذارد، بنابراین بهتر است این منطقه کوچک را در مقایسه با فلورانس، رم و ونیز بازدید کنید. راهنمای جامع ما به شما می گوید که چگونه به آنجا بروید و برترین سفر به سینک تره را داشته باشید. منطقه سینک تره شامل پنج شهر کوچک است (به همین علت سینک تره به ((پنج زمین)) ترجمه میشود)، در ساحل غربی ایتالیا در منطقه لیگوریا، درست بالای توسکانی واقع شده است. به علاوه در آنجا یک پارک ملی که به وسیله زمین های کشاورزی و شهرهای رنگارنگ احاطه شده است وجود دارد. این منطقه حدود 4000 نفر جمعیت دارد اما سالانه 2.4 میلیون توریست را جذب می نماید که بسیاری از آنها به وسیله کشتی های کروز در یکی از دو بندر نزدیک به این منطقه، به اینجا سفر می نمایند. جاذبه اصلی این منطقه چشم اندازی زیبا، اما ناهموار است. منطقه سینک تره یک سفر محبوب یک روزه از فلورانس است، شهر های مجذوب کننده و مسیرهای پیاده روی زیبا، این منطقه را مستحق بازدید طولانی تر می نماید، بنابراین ما توصیه می کنیم برای سه شب اقامت داشته باشید تا بتوانید آن چه که این سرزمین ارائه می دهد را به طور کامل بازدید کنید. برای اطلاع بیشتراز اطلاعات سفر به منطقه سینک تره، با این پست خبرنگاران همراه باشید.

چگونه به منطقه سینک تره سفر کنیم؟ ، اطلاعات سفر به منطقه سینک تره

اطلاعات سفر به منطقه سینک تره: چه وقت به سینک تره سفر کنیم؟

فصل فوق العاده برای سفر به منطقه سینک تره از آخر هفته های عید آغاز میگردد و تا ماه اکتبر ادامه می یابد. شلوغ ترین ماه از ماه مه تا اگوست است. پرهوادار ترین فصل بسیار شلوغ می گردد بنابراین سعی کنید رزرو خود را حداقل از سه ماه قبل انجام دهید. در فصول کم هوادار، بارش باران شایع است، پر بارش ترین ماه نوامبر است. تنها کاری که در روزهای بارانی می توانید انجام دهید نشستن در خانه و خواندن کتاب است، بنابراین این فصول برترین زمان برای بازدید نمی باشد. اگر باران های سنگینی ببارد مسیرهای پیاده روی ممکن است به دلایل ایمنی بسته شوند. مانند بسیاری از منطقه ها ایتالیا، در اینجا نیز انواع جشنواره های غذایی و مذهبی اغلب برگزار می گردد. انتظار می رود که نمایشگاه لمون (درماه مه) و اچویز (در اواسط سپتامبر) هر دو در مونترسو المار برگزار گردد. هر شهر یک مکان مقدس برای برگزاری جشن هایش دارد.

اطلاعات سفر به منطقه سینک تره: چگونه به آنجا برویم؟

بخشی از جذابیت منطقه سینک تره به دلیل عدم دسترسی نسبی آن است. قطارهای محلی برترین دسترسی را به منطقه دارند، در حالی که دسترسی به ماشین های شخصی بسیار سخت می باشد. بیشتر مسافران تمایل دارند با اتوبوس یا قایق های سازمان یافته به مقصد برسند.

هواپیما:نزدیکترین فرودگاه بین المللی بزرگ به این منطقه فرودگاه بین المللی پیزا است که در مرکز توسان قرار گرفته است. حدود 20 خط هواپیمایی را ساپورت می نماید و دارای پروازهای کم هزینه نیز می باشد، بیشتر پروازهایی که به این فرودگاه انجام می گردد از مقاصد اروپایی می باشد. فرودگاه پیزا دارای ایستگاه قطار نیز می باشد که از سال 2013 به منظور ساخت خط قطار اتوماتیک بسته شده است، هرچند انتظار می رود در اواخر سال 2016 تکمیل گردد. یک سرویس اتوبوس موقت از فرودگاه در نزدیکی ایستگاه مرکزی پیزا وجود دارد: در مسیر به سمت پیزا سوار اتوبوس لام روسا شوید. هزینه بلیط ها 1.20 یورو است و می توانید آنها را از دفتر اطلاعات در فرودگاه بخرید.

قطار:زمانی در ایتالیا قطار برترین راه برای رسیدن به منطقه سینک تره بود. قطار محلی، سینک تره اکسپرس، که در امتداد ساحل بین ایستگاه های لاسپزیا سنترال و لوانتو حرکت می نماید، وجود دارد. این قطار در تمام پنج شهر (ورنازا، کورنیگیلا، مونترسو، ریوماگیرو، مانارولا) توقف دارد و شما باید زمانی که در آن منطقه هستید، بین آنها حرکت کنید (مگر اینکه شما در مسیرهای پیچیده ای قرار بگیرید). در تابستان 2016 هزینه سینک تره اکسپرس 4 یورو برای هر سفر بود. در فصولی که تخفیف شامل حال این قطار می گردد که به طور معمول از نوامبر تا مارس است، هزینه آن به 1.80 یورو نیز می رسد. شما امکان انتخاب صندلی در این قطار را ندارید.

ورودی از فرودگاه پیزا: از فرودگاه پیزا، به ایستگاه مرکزی پیزا بروید و قطار به سمت لا اسپتیا مرکزی را سوار شوید. این قطار هم می تواند رجیونال (امکان انتخاب صندلی وجود ندارد) باشد و هم می تواند فرسیابیکن (امکان انتخاب صندلی وجود دارد) باشد، قیمت آن از 7.50 یورو آغاز می گردد. از ایستگاه سپزیا به ایستگاه سینک تره اکسپرس منتقل می شوید.

ورودی از فلورانس یا رم: روزانه تعداد کمی قطار مستقیم از ایستگاه فلورانس سانتا ماریا نولا به لاسپزیا مرکزی وجود دارد؛ بنابراین گاهی شما باید خط خود را عوض کنید. قیمت ها از 13.50 یورو آغاز می گردد. در ایستگاه لاسپزیا خط خود را به سمت سینک تره اکسپرس تغییر دهید.

ماشین: دسترسی به سینک تره با ماشین شخصی سخت می باشد، بنابراین اگر با ماشین خود سفر می کنید باید ماشین را در لاسپزیا یا لوانتو پارک کنید و سپس قطار به سمت سینک تره اکسپرس را سوار شوید. پارکینگ های کوچک و گران قیمت در بالای هر روستا وجود دارد. برخی از هتل ها دارای پارکینگ هستند، بنابراین قبل از ورود به محل اقامت خود از وجود پارکینگ اطمینان حاصل کنید.

با قایق: در تابستان (از ماه مارس تا اکتبر)، قایق هایی روزانه از لوانتو، لاسپزیا، لیریک و پورتوونر به سمت سینک تره وجود دارند، البته در شرایط بد آب و هوایی این قایق ها کار نمی نمایند.

اطلاعات سفر به منطقه سینک تره: گردش در اطراف سینک تره

قطار: نگاهی به قطار سینک تره اکسپرس که در بالا شرح داده شده است، بیاندازید.

اتوبوس: سرویس نو مینی اتوبوس به نام اکسپولار 5 تر در ژوئیه 2016 راه اندازی شد و خدماتی را بین تمام شهرها ارائه می دهد. این یک وسیله حمل و نقل شگفت انگیز است که چشم انداز ها عالی، تهویه مطبوع و یک راهنمای صوتی به مسافران ارائه می دهد. هزینه روزانه این اتوبوس 22 یورو است، برای بچه ها نیز تخفیف دارد.

قایق:در اینجا امکانات توریستی بسیاری از طریق قایق ها ارائه می گردد. هزینه روزانه این قایق ها 30 یورو است که برای بچه ها نیز تخفیفی در نظر می گیرد.

پیاده: راه سنتی برای حرکت بین شهرها، پیاده روی است. دسترسی به مسیر پیاده روی اصلی (592) که در امتداد ساحل قرار گرفته است تنها با داشتن سینک تره کارت امکان پذیر است، اما توجه داشته باشید که دو بخش اول، یعنی محل اتصال ریوماگیرو به مانارولا و مانارولا به کورینیگیلا به دلیل لغزش مسیر بسته می باشد. سایر مسیر ها در دسترس هستند، اما احتیاج به سطح خوبی از آمادگی جسمانی و یا تخصص پیاده روی دارند.

اطلاعات سفر به منطقه سینک تره: توصیه های مسافرتی

سینک تره به عنوان یک مکان شلوغ معروف می باشد، بنابراین شما باید خود را برای بازدید از یک مکان پر ازدحام آماده کنید. خبر خوب این است که در طول فصول پر هوادار تورهای جهانگردی در خیابان های مرکزی هر شهر در حدود ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر جمع می شوند. صبح های زود و عصرها جمعیت کمتری در این منطقه وجود دارد و شما می توانید از این شهر کوچک ایتالیایی به راحتی بازدید نمایید. حتی در اواسط روز، ممکن است برخی از خیابان ها به حدی شلوغ باشند که شما از آنها دوری نمایید.

آماده راه رفتن باشید. این شهرها فقط برای عابران پیاده هستند. تقریبا هیچ گزینه ای برای حمل و نقل وجد ندارد، خود این شهرها مانند یک تپه می مانند، بنابراین باید خود را بسیار آماده کنید چرا که گویی باید روزانه صد پله را بالا پایین نمایید. اگر مسائل تحرکی دارید، با محل اقامت خود مشورت نمایید تا اطمینان حاصل کنید که آیا به راحتی در دسترس است و اینکه آنها بتوانند وسایل یاریی شما را در اختیارتان قرار دهند.

با توجه به ماهیت صعودی شهرها، در نظر داشته باشید که باید چمدان های خود را از ایستگاه قطار به محل اقامت خود حمل کنید. بنابراین چمدان های چرخ دار برای سفر به این شهر ها برترین گزینه می باشند، اما گاهی ممکن است شما مجبور باشید که از پله استفاده کنید. اگر مدت زمان سفر شما طولانی است و امکان انجام این کار را دارید، بهتر است از کوله پشتی استفاده نمایید و وسایل خود را در یک جای مطمئن به امانت بگذارید.

باز هم، از آنجا که پیاده روی یکی از فعالیت های مهم در اینجا است، ما نمی توانیم اهمیت بی مقدار کفش مناسب را کتمان کنیم، بنابراین یکی از وسایل بسیار ضروری برای سفر به این منطقه کفش راحت می باشد. مردم در اینجا به طور عادی این موضوع را می دانند، ولی فروشگاه های بسیاری برای خدمت رسانی به مشتریان وجود دارد.

مطلع باشید که مسیرهای پیاده روی که در حال حاضر باز هستند کاملا چالش برانگیزند. بسیاری از بازدیدنمایندگان دیدگاه عاشقانه ای برای پیاده روی بین روستاها دارند، اما متاسفانه، ساده ترین مسیر ساحلی به دلیل لغزش زمین، برای مدت طولانی بسته شده است. اگر می خواهید یک سفر به یاد ماندنی و عالی را برای خود رقم بزنید حتما باید از سلامت جسمانی خوب برخوردار باشید و یک فرد فعال محسوب شوید. مسیرها اغلب با یک شیب صعودی قوی آغاز می شوند و در برخی جاها بسیار باریک می شوند. در تابستان همواره یک بطری آب، یک کلاه و کرم های ضد آفتاب همراه خود داشته باشید. در طول مسیر هیچ خدماتی وجود ندارد.

کارت های مجوز برای دسترسی به مسیر پیاده روی ساحلی معمولا در پارک ملی به فروش می رسند (اهالی محلی دسترسی آزاد دارند)، کسانی که این کارت را تهیه می نمایند می توانند از خدماتی مانند راهنمای جهانگردی و وای فای استفاده نمایند. این کارت بعلاوه امکان استفاده از قطار را نیز فراهم می نماید. قیمت ها با توجه به طول اقامت و گزینه های فعال فرق دارد.

خدمات اینترنت در این منطقه تضمین شده نیست. مکان هایی که وای فای دارند ایستگاه های قطاری هستند که با کارت مجوز سینک تره قابل دسترسی هستند. در برخی از شهر های هیچ گونه وای فایی وجود ندارد و حتی برخی از حامل های تلفن همراه نیز پوششی را ارائه نمی دهند، بنابراین اگر دسترسی به اینترنت برای شما لازم است، مطمئن شوید که محل اقامت تان دارای وای فای می باشد.

اطلاعات سفر به منطقه سینک تره: در سینک تره کجا اقامت کنیم؟

پنج روستای بسیار نزدیک به یکدیگر وجود دارد، بنابراین احتیاجی نیست که شما هر شب در یکجا اقامت کنید؛ یک شهر را به عنوان یک پایگاه انتخاب کنید و با قطار به سایر مکان ها بروید. به یاد داشته باشید که بیشتر خانه های موجود در سینک تره به صورت اتاق یا آپارتمان خصوصی اجاره داده می گردد. در اینجا چند هتل وجود دارد، بنابراین شما باید برای انتخاب محل اقامت خود چندید گزینه را مانند در دسترس بودن، آنالیز کنید. بعد از آن می توانید درخواست اقامت خود را برای یکی از این هتل ها به صورت ایمیل ارسال نمایید.

مونترسو

مونتروسو شهر شمالی است؛ اینجا بزرگترین و مسطح ترین شهر منطقه است، بنابراین برترین گزینه برای کسانی است که مسائل مربوط به تحرک دارند. این شهر به دو بخش تقسیم شده است: شهر نو و قدیمی و دارای یک ساحل بزرگ ماسه ای و یک هتل می باشد. هتل های چندگانه مانند پورتوروکو ارائه دهنده خدماتی مانند اتاق های خصوصی و استخر می باشد.لاکابانا در بالای روستا یکی از دیدنی ترین مکان های منطقه است. این مکان دارای اتاق هایی است که با ظریف ترین وسایل تزیین شده اند.

ورنازا

ورنازا یکی از زیباترین روستاهای این منطقه است، بنابراین احتمالا در تابستان بیشترین جهانگرد را خواهد داشت. این منطقه با اینکه بسیار کوچک تر از مونترسو است اما سواحل شنی مسطحی دارد، هر چند برای گردش در بیشتر مکان های اینجا احتیاج به مهارت کوهنوردی دارید. هتل لامالا دارای اتاق های روشن و آرام و مدرن و خدمات بی عیب و نقصی است. اگر می خواهید پیاده روی کنید بهتر است به سمت کورنیگیلا بروید تا شاهد چشم انداز ها ساحلی نیز باشید. اینجا هتلی خلوت است که دارای یک تراس بزرگ با چشم انداز دریا می باشد.

کورنیگیلا

کورنیگیلا کوچک ترین روستای سینک تره است و تنها مکان مستقلی است که در آب قرار ندارد. این مکان بالاتر از ایستگاه قطار قرار گرفته است و شما باید برای رسیدن به اینجا حدود 350 پله را طی کنید اما برای راحتی حال مسافران اتوبوسی تعبیه شده است که آنها را بالا و پایین می برد. از آنجا که دسترسی به این مکان سخت است و هیچ گونه ساحلی در اینجا وجود ندارد، بنابراین جهانگرد کمتری نیز به اینجا می آید. هتل لاگیو مانند داشتن یک ویلای کوچک برای خودتان است که هر اتاق آن دارای یک تراس خصوصی است.

مانارولا

بسیاری از عکس هایی که شما از سینکوتر مشاهده می کنید مربوط به منطقه مانارولا می باشد، در اینجا آبشار ها و خانه های رنگارنگ بسیاری وجود دارد. در اینجا هیچ ساحلی وجود ندارد. در عوض، مردم روی سنگ های اطراف حوضه آبریز آفتاب می گیرند. هتل لاتورتا دارای دکور شیک و خدمات پس از فروش با کیفیت بالا است. در بالای این منطقه یک استراحت گاه آرام وجود دارد که از طریق دو خواهر اداره می گردد.

ریوماگیرو

شهر جنوبی ریوماگیرو شباهت بسیاری به مانارولا دارد، در تابستان ها و آخر هفته این منطقه بسیار شلوغ می گردد. اینجا دارای یک ساحل سنگی است. در بالای صخره ها یک کلیسا با چشم اندازی زیبا وجود دارد. هتل لیمیون دی دارای چشم انداز ها جنگلی فوق العاده ای می باشد. اگر دوست دارید که تجربه ناب ایتالیایی را به دست آورید ولی در عین حال با زبان خود نیز صحبت کنید بهتر است هنگام رزرو هتل گزینه اوماگاگیو را انتخاب نمایید.

چه غذایی بخورید؟

ریوماگیرو در سال های اخیر به دلیل غذاهای دریایی سرخ شده اش شناخته شده است. در اینجا شما می توانید انواع غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی مرکب و انواع ماهی های دیگر را میل نمایید. برترین مکان برای خوردن غذاهای دریایی رستوران پسکاتو کوکیناتو است، مالک آن یکی از ماهیگیران منطقه می باشد، غذاهای این رستوران با تازه ترین مواد غذایی آماده می گردد.

رستوران تراتوریا دابیلی در مانارولا یکی دیگر از رستوران های عالی و بی نظیر این منطقه است. این رستوران در بالای شهر در یکی از خیابان های کوچک واقع شده است.

در رستوران البرتو گلاتریو شما می توانید برترین ژلاتو را بخورید. در اینجا شما می توانید طعم عسل خوب را بچشید، بعلاوه می توانید طعم بی نظیر ریحان آغشته به روغن زیتون را امتحان کنید.

برترین رستوران برای صرف یک صبحانه عالی رستوران پیراتا دل است که در مسیر ایستگاه قطار سینک تره قرار گرفته است. غذاهای اینجا تماما به سبک ایتالیایی سرو می گردد.

رستوران مونترسو برای ماهی های خوشمزه اش معروف می باشد. این در حالی است که ماهی شور اینجا تعریف چندانی ندارد. اینجا یکی از پاتوق های مردم محلی نیز می باشد.

کارهایی که می توانید در سینک تره انجام دهید.

تفریحاتی که در خارج از منزل در سینکوتر می توانید انجام دهید، بازدید از موزه ها و گالری های هنری نیست. پیاده روی تفریحی است که بیشتر مردم برای انجام آن به اینجا می آیند. ده ها مسیر پیاده روی بین روستاهای این منطقه وجود دارد. شما می توانید با استفاده از اطلاعات توریستی از مسیرهای مختلف استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. بعلاوه برای انتخاب درست مسیر پیاده روی می توانید از یاری های راهنمایان استفاده کنید.

علاوه بر مسیرهای پیاده روی، سواحل یکی دیگر از جاذبه های جهانگردی این منطقه است. در اینجا شما می توانید انواع ورزش های آبی را انجام دهید. غواصی در ریوماگیرو، پاراگلایدر در مونترسو و قایقرانی در ورنازا، انواع فعالیت هایی است که شما می توانید انجام دهید.

اگر شما ترجیح می دهید که بدون خیس شدن از زیبایی های ساحل استفاده کنید، باید به فکر تورهای جهانگردی قایقرانی باشید. تور گابریلا و رافیل برترین تورهای جهانگردی این منطقه می باشند، که انواع خدمات مانند ارائه نوشیدنی ها و نهار را ارائه می دهند.

قبل از جهانگردی، فراوری نوشیدنی یکی از صنایع اصلی در اینجا بود و تقریبا از تمام ظرفیت این منطقه برای انجام این کار استفاده می شد. زمین های بسیاری برای پرورش انگور استفاده می شدند. اکنون نیز زمین های بالای تپه های ساحلی به این فعالیت اختصاص دارند. شما می توانید از یکی از کارخانه های فراوری نوشیدنی اینجا مانند کانتینا بازدید کنید. اگر فقط برای چند روز اقامت داشته باشید، ممکن است بخواهید برخی از شهرهای بسیار کوچک را ببینید. شما می توانید از طریق قطار خود را به سواحل شنی بوناسولا برسانید و از مسیر های پیاده روی ساحلی آنجا استفاده کنید. اگر قصد اقامت در آنجا را دارید می توانید در اقامتگاه فرانسسکا که یک اقامتگاه تفریحی است، بمانید. منطقه ها تفریحی دیگری که در نزدیکی اینجا قرار دارند عبارتند از : پورتوفینو، سانتا مارگریتا لیگور، چیاواری، کاموگیلی، فورتو ماری و لریک.

منبع: همگردی

به "چگونه به منطقه سینک تره سفر کنیم؟ ، اطلاعات سفر به منطقه سینک تره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به منطقه سینک تره سفر کنیم؟ ، اطلاعات سفر به منطقه سینک تره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید