اخبار صنعت

نگهداری مار پیتون به جای گاو و گوسفند!

تحقیقات تازه دانشمندان نشان می دهد که پرورش مار و به ویژه مارهای پایتون به عنوان یک منبع غذایی با پروتئین بالا و کم چرب می تواند گزینه پایدارتری نسبت به روش های دامداری مرسوم باشد که عواملی ازجمله تغییرات آب وهوایی و کاهش منابع طبیعی بر آن تأثیرگذار...

27 اسفند 1402

شناور تفریحی با ظرفیت 50 نفر در مازندران به گل نشست

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، شناور تفریحی با ظرفیت 50 نفر در مازندران به گل نشست.

16 اسفند 1402

فریدون شهر، عروس طبیعت اصفهان

در دل رشته کوه زاگرس یکی از زیباترین شهرهای استان اصفهان به نام فریدون شهر قرار گرفته است. این شهر که به آن عروس طبیعت اصفهان گفته می گردد جاذبه های طبیعی بی نظیری دارد و دارای رودخانه های جاری، طبیعت سرسبز، آبشارهای زیبا و کوه های سر به فلک کشیده است....

13 اسفند 1402

برف و سرمای سخت در راه است

سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده گفت.

3 اسفند 1402

آشنایی با منطقه تفریحی سد کارده مشهد

مشهد و اطراف آن پر از ییلاق های خوش آب و هوا، باغ ها و روستاهای بکر است. اگر اهل طبیعت گردی هستید گزینه های زیادی برای لذت بردن از طبیعت خواهید داشت. یکی از مکان های دیدنی و تفریحی نزدیک مشهد، منطقه سد کارده می باشد.

25 بهمن 1402

این ماهی یک ریاضی دان است!

مطالعه ای نشان می دهد که دلقک ماهی ها می توانند خطوط سفید روی بدن ماهی های دیگر را تشخیص بدهند و بشمارند، اگرچه برخی کارشناسان هنوز مطمئن نیستند.

23 بهمن 1402

6 دلیل برای سفر تفریحی به عربستان

سفر سیاحتی به عربستان به واسطه جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی این کشور، یکی از گزینه های محبوب گردشگران در سراسر جهان محسوب می شود.

17 بهمن 1402

ایران واقعی را به گردشگران هندوستان و قرقیزستان معرفی می کنیم

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی ویژه برای افزایش تعاملات دو سویه با بازارهای هدف گردشگری است، گفت: در کوشش هستیم با بالا بردن سطح تعاملات و میزبانی از چهره های شناخته شده بازارهای هدف...

14 بهمن 1402

شگرد تایلند در افزایش تعداد گردشگران چینی

تایلند و چین روز یکشنبه (28 ژانویه) توافق کردند که شرایط ویزا را برای اتباع یکدیگر لغو کنند تا سفر و گردشگری بین دو کشور آسیب دیده از کووید-19 تسهیل شود.

10 بهمن 1402

برآیند فعالیت گردشگری موضوعی در نمایشگاه گردشگری تهران انعکاس داده می گردد

ایرنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، برآیند فعالیت گردشگری موضوعی در نمایشگاه گردشگری تهران انعکاس داده می گردد.

3 بهمن 1402

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس

در سال 2002 بود که یک نمونه اولیه از سوخو 37 سقوط کرد؛ گفته شده است که علت سقوط آن نقص نرم افزاری بوده است و تثبیت کننده افقی آن در حین پرواز از کار افتاده است.

20 دی 1402

ایرانیان نیز می توانند برای این رویداد ناسا بلیط تهیه نمایند!

در حال نزدیک شدن به رویداد بزرگ نمایش عمومی هواپیمای مافوق صوت X-59 ناسا هستیم؛ ناسا از تمام مردم در سراسر دنیا دعوت نموده است تا در یک صندلی VIP مجازی در ردیف اول به تماشای این رویداد بنشینند.

15 دی 1402

سال 2023 مقطع مهمی برای صنعت گردشگری و سفر بود

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، سال 2023 مقطع مهمی برای صنعت گردشگری و سفر بود.

10 دی 1402

دروازه جهنم روی زمین ، آتشی که خاموش نمی گردد

پدیده حیرت انگیز و مشتعل در صحرای آسیای مرکزی با وجودی که حاصل یک حادثه صنعتی است، تبدیل به یک جاذبه توریستی نیز شده است.

30 آبان 1402

تارا V4 LX معرفی گردید ، تغییرات و آپشن ها

تارا V4 LX ، با اضافه شدن دو آپشن تازه به تارا اتوماتیک V4 معرفی گردید.

25 آبان 1402

شفق قطبی تماشایی تر شد، زیبایی مسحورکننده آسمان، عکس

یورونیوز نوشت: خروج جرم از تاج خورشیدی یا فوران پر جرم از باد خورشیدی (CME) با بیرون راندن پلاسما از میدان مغناطیسی از بیرونی ترین لایه جو خورشید می تواند باعث انبساط حلقه گردد و این شفق قطبی را به عرض های جغرافیایی پایین تر برساند. به همین دلیل این نورهای...

16 آبان 1402

پشت پرده تمجیدهای تبلیغاتی بزرگان ادبیات بر جلد کتاب های نویسندگان تازه کار

حتماً شما هم نقل قول های کوتاه را روی جلد رمان ها دیده اید. تمجیدهای تبلیغاتی که پایین آن ها می توان نام یک نویسنده بزرگ و سرشناس را دید. تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که چطور این تمجیدهای عموماً تک جمله ای سر از روی جلد کتاب ها درمی آورند؟ آیا این...

12 مهر 1402

بارش های سیل آسا در 13 استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی بارش های سیل آسا در بعضی استان ها از افزایش ارتفاع امواج در سواحل دریای خزر به 3 متر اطلاع داد.

27 شهریور 1402

مازندران میزبان همایش ملی روز گردشگری کشور می گردد

معاون مالی استاندار مازندران گفت: بر اساس هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی مازندران قرار شد مراسم ملی جهانگردی یا گردشگری که هر ساله به وسیله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود سال جاری به میزبانی و مدیریت مازندران برگزار شود.

15 شهریور 1402

عکس ، رکورد تاریخی برای یحیی ، گل محمدی به رکورد سلطان رسید

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از رجحان برابر فولاد به یک رکورد ویژه رسید.

9 شهریور 1402
تعداد: (204)