اولین رندرهای سامسونگ گلکسی M54 طراحی این گوشی را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، با وجود اینکه در هفته های اخیر گوشی های سری گلکسی S23 در صدر شایعات و گزارش ها قرار گرفته اند، اما سامسونگ هر ساله چندین گوشی تازه راهی بازار می نماید که در بین آن ها تعداد زیادی گوشی میان رده و ارزان هم دیده می گردد. یکی از این گوشی ها گلکسی M54 است که سامسونگ میخواهد به زودی از آن رونمایی کند و حالا به لطف اولین رندرهای منتشر شده، می توانیم به طراحی این گوشی بپردازیم.

اولین رندرهای سامسونگ گلکسی M54 طراحی این گوشی را نشان می دهند

مانند دیگر گوشی های نو سامسونگ، برای این گوشی ها هم ماژول دوربین مستقلی استفاده نشده و هر سه دوربین به صورت عمودی و به طور مستقیم روی پنل پشتی تعبیه شده اند. اما برخلاف بیشتر گوشی های نو سامسونگ که قرار است در سال 2023 راهی بازار شوند، پنل پشتی این گوشی تخت نیست و ضمناً برای فریم آن هم از لبه های نسبتا تخت استفاده نشده است. در عوض، لبه های پنل پشتی اندکی خمیده هستند.

در این رندرها شاهد دو رنگ از این گوشی هستیم. یکی از این رنگ ها آبی تیره است و به صورت یک دست این رنگ مورد استفاده قرار گرفته. اما مدل دوم نوعی خاکستری مبتنی بر گرادیان است که رنگ این گوشی ما را به یاد رنگ یکی از مدل های گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 می اندازد. به نظر می رسد این بدنه با توجه به زاویه دید، رنگ های مختلفی را به نمایش می گذارد و باید ببینیم آیا این مدل با استقبال از طرف کاربران روبرو می گردد یا نه.

در بخش فوقانی نمایشگر هم حفره بسیار کوچکی برای دوربین سلفی را می توانیم ببینیم. اطراف نمایشگر حاشیه های بسیار باریکی استفاده شده و ضمناً باید خاطرنشان کنیم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. گفته می گردد گلکسی M54 همراه با چیپست اگزینوس 1380 به دست کاربران می رسد. بعلاوه از دیگر ویژگی های آن می توانیم به بهره گیری از حداقل 8 گیگابایت رم و پشتیبانی از اندروید 13 اشاره کنیم.

هنوز معین نیست که سامسونگ چه زمانی از این گوشی میان رده رونمایی می نماید ولی با توجه به اینکه معمولا در صورت نزدیک بودن تاریخ عرضه با رندرها روبرو می شویم، به نظر می رسد به زودی سامسونگ این گوشی را به دست کاربران می رساند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

36,989,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

18,945,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ سطح دیتا

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین رندرهای سامسونگ گلکسی M54 طراحی این گوشی را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای سامسونگ گلکسی M54 طراحی این گوشی را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید