رویای رانندگی با لامبورگینی با خرید کلکسیون NFT دست یافتنی شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خودروسازی لوکس لامبورگینی از روز گذشته، کلکسیون نو NFT خود که دارای امتیازات متفاوتی برای خریداران است را عرضه نموده است.

رویای رانندگی با لامبورگینی با خرید کلکسیون NFT دست یافتنی شد

به گزارش تجارت نیوز، شرکت خودروسازی لوکس لامبورگینی عرضه کلکسیون NFT تازهی را با همکاری پلتفرم خرید و فروش کلکسیون های دیجیتالی VeVe شروع نموده است.

جزئیات کلکسیون تازه NFT لامبورگینی

چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی بیان کرد که قصد عرضه کلکسیون تازه NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از 30 بهمن (19 فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی های ظاهری خاصی خواهند داشت.

رانندگی با لامبورگینی هوراکان STO

پس از خریداری آثار این کلکسیون، مالک NFT می تواند آن را در شوروم اپلیکیشن و فید اجتماعی VeVe به نمایش بگذارد. بعلاوه خریداران می توانند تجربه خاص رانندگی با این خودروی لوکس به یاری تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) را داشته باشند.

رویای دست یافتنی خرید لامبورگینی

هم بنیان گذار VeVe، دن کرادرز در تبادل نظر با کوین دسک نظر خود درباره این همکاری را بیان نموده است. از دیدگاه وی، این کلکسیون فرصتی خاص را به علاقه مندان به این برند خودرو خواهد داد تا تجربه ای خاص را داشته باشند. کرادرز امیدوار است که عرضه این کلکسیون، دیگر علاقه مندان به خودرو را نیز تشویق به جمع آوری آثار NFT کند.

تجربه دیگر خودروسازان در دنیای NFT

لامبورگینی پیش از این کلکسیون، در مرداد امسال، کلکسیون NFT دیگری را با عنوان Epic Road Trip و با همکاری استودیو وب 3 NFT PRO نیز منتشر نموده بود. قیمت آثار معمولی این کلکسیون 196.30 دلار و قیمت آثار خاص 1963 دلار قیمت گذاری شده بودند.

این شرکت ایتالیایی، تنها شرکت خودروسازی لوکسی نیست که پا به دنیای NFT گذاشته است. ماه گذشته، شرکت پورشیه کلکسیون دیجیتال خود را با محور مدل Flagship 911 خود عرضه کرد.

جامعه NFT از این کلکسیون انتقاد کردند و استراتژی ورود به دنیای وب 3 این شرکت آلمانی را عجولانه توصیف کردند. بعلاوه شرکت خودروسازی انگلیسی مک لارن و خودروسازی آلفا رومئو نیز سال گذشته و برای اولین بار کلکسیون های توکن های غیرقابل تعویض خود را منتشر کردند.

منبع: فرارو

به "رویای رانندگی با لامبورگینی با خرید کلکسیون NFT دست یافتنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای رانندگی با لامبورگینی با خرید کلکسیون NFT دست یافتنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید