ورزش

سیزده بدر 1403 تهران کجا بریم؟ جاهای دیدنی تهران برای روز طبیعت

در روزهای بهاری، هنگامی که تعطیلات نوروز به آخرین لحظات خود نزدیک می شود، شهر تهران با رنگارنگی و شور و شوق خاص خودش، همچنان در پذیرایی از گردشگران و مهمانان است.اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران را دارید و یا ساکن شهر تهران هستید؛ در این مطلب به معرفی...

10 فروردین 1403

فریدون شهر، عروس طبیعت اصفهان

در دل رشته کوه زاگرس یکی از زیباترین شهرهای استان اصفهان به نام فریدون شهر قرار گرفته است. این شهر که به آن عروس طبیعت اصفهان گفته می گردد جاذبه های طبیعی بی نظیری دارد و دارای رودخانه های جاری، طبیعت سرسبز، آبشارهای زیبا و کوه های سر به فلک کشیده است....

13 اسفند 1402

خواص لبو و تاثیرات آن بر سلامتی

لبو یکی از انواع چغندر است، گیاهی از خانوادهٔ اسفناجیان و قرمز رنگ و شیرین که ریشهٔ غده ای و قندی دارد و برگ­ های آن درشت و پهن است، مواد غذایی آن هم در ریشهٔ این گیاه ذخیره می شود. این گیاه در پخت آش ها، دسرها و بورانی های گوناگون به کار می رود. خواص لبو...

23 دی 1402

عکس، اعتراف ویژه؛ کینه 7 ساله النصری ها از گل محمدی

النصر پس از سه شکست متوالی از تیم های گل محمدی بالاخره پیروز شد تا یک تیم تحت راهنمایی این سرمربی را شکست بدهد.

29 شهریور 1402

گلابدره مقصد گردشگری مرکز نشینان، از این بوستان به قله می رسید!

بوستان کوهپایه ای گلابدره در محدوده شمال مرکز در همه فصل های سال زیبایی دارد و وجود امکانات و بخش های متنوع و مجذوب کننده و بهره مندی از آب وهوای خنک و منظره زیبای شهر می تواند این مجموعه تفریحی 22هکتاری را به یکی از مقاصد گردشگری تابستان تبدیل کند.

22 شهریور 1402

راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی ، این بازی ساده حافظه بزرگسالان و افراد مسن را تقویت می نماید

برای افراد در سنین بالاتر و در سال های پیری غیرمعمول نیست که مسائل حافظه به ویژه حافظه فعال را تجربه نمایند. تحقیقات محققان نشان می دهد، حافظه افراد مسنی که بازی های پازل دیجیتالی بازی می کردند و بزرگسالان جوان تر که بازی های استراتژی انجام می دادند،...

12 شهریور 1402

بیانیه رسمی پورتو درباره مهدی طارمی

پیشنهادی به ارزش حدود 15 میلیون یورو برای این ملی پوش ایرانی روی میز سران پورتو بود و به نظر می رسید که قرار است انتقال طارمی به میلان نهایی گردد که ناگهان این انتقال با مسائل جدی روبرو شد. گزارش شده است که کمیسیون بالاتر و بند های مربوط به پاداش باعث شده...

10 شهریور 1402

عکس ، رکورد تاریخی برای یحیی ، گل محمدی به رکورد سلطان رسید

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از رجحان برابر فولاد به یک رکورد ویژه رسید.

9 شهریور 1402

خلاصه بازی کریستال پالاس 0 ، 1 آرسنال؛ تک گل کاپیتان

در آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب تیم فوتبال آرسنال میهمان کریستال پالاس بود و با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را از پیش رو برداشت.

31 مرداد 1402

کامبک سخت پورتو در شب ناکامی طارمی ، اژدها با 10 نفر به اولین پیروزی رسید

ستاره ایرانی پورتو که بحث جدایی اش از پورتو و انتقال بزرگ او در تابستان مطرح است، در پی آغاز پیروز و گلزنی در نخستین مسابقه فصل نو مقابل موریرنسی بود.

24 مرداد 1402

نیمه شب از خواب بیدار می شوید؟ ، 13 راه چاره برای برطرف بی خوابی شبانه و داشتن خواب راحت

بیدار شدن در ساعات اولیه ای که به خواب رفته اید طبیعی است اما امکان دارد احساس خیلی ناراحت کننده ای داشته باشد. بعلاوه ممکن است به سبب بروز افکار وحشتناک بی خوابی به سرتان زده باشد که در این صورت به راه چاره های کارشناسانه برای بر طرف کردن نگرانی هایی...

20 مرداد 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

عکس ، حسن یزدانی دروازه بان فوتبال شد ، حضور غیرمنتظره ستاره کشتی ایران در استادیوم آزادی

حسن یزدانی کاپیتان عنواندار تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در استادیوم آزادی دروازه بان شد.

26 تیر 1402

حرف های گرت بیل درباره رونالدو ، روابط تیره با ستاره پرتغالی؟

گرت بیل بازیکن سابق رئال مادرید، پس از بازنشستگی از فوتبال، در خصوص رابطه اش با کریستیانو رونالدو، زمانی که در این تیم کنار یکدیگر بازی می کردند، صحبت کرد.

17 تیر 1402

احتمال لغو اردوی استقلال در کشور ترکیه

جواد نکونام قصد داشت قبل از آغاز لیگ برتر اردوی 2 هفته ای در ترکیه برگزار کند اما مشکل این است که هنوز بازیکنان این تیم به حد نصاب نرسیده و استعفای حجت کریمی هم شرایط آبی ها را به حالت بحرانی در آورده است.

16 تیر 1402

مذاکرات فشرده باشگاه استقلال با 2 گزینه مدنظر نکونام

مسئولان باشگاه استقلال در روز های اخیر در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر جواد نکونام بوده و قصد دارند هر چه زودتر تیم کاملی در اختیار سرمربی استقلال قرار دهند.

11 تیر 1402

جانشین مربی پرسپولیسی تیم ملی معین شد

بعد از استعفای داوود فنایی مربی دروازه بان های نو تیم ملی امید معین شد.

8 تیر 1402

امیری: بازی با ازبکستان ما را یک قدم به هدف اصلی نزدیک می نماید، بازی با این تیم همواره نزدیک بوده است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید ملاقات برابر ازبکستان می تواند تیم ملی را یک گام به هدف نهایی نزدیک تر کند.

30 خرداد 1402

تمرین لیونل مسی در کنار بازیکن جوان منچستریونایتد

الخاندرو گارناچو بازیکن منچستریونایتد که عضوی از تیم آرژانتین است، در کنار مسی تمرین های خود را انجام می دهد و امیدوار است که بتواند در یکی دو مسابقه آینده در زمین با او بازی کند.

24 خرداد 1402

آقایان به این 7 علت، سیب زمینی زیاد بخورند!

سیب زمینی منبع عالی ویتامین C و پتاسیم است که می تواند به سلامت قلب شما یاری کند. سیب زمینی بعلاوه دارای مواد معدنی لازم است، به این معنی که منبع خوبی از آهن و سایر مواد مغذی است که در مطلب خواص سیب زمینی کامل به آن ها اشاره داشتیم.

22 خرداد 1402
تعداد: (262)