راهنمای کامل پارک و آبشار مک کارتر برنی کالیفرنیا

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، زمانی که رئیس جمهور تدی روزولت آبشار برنی را به عنوان هشتمین عجایب زیبای دنیا معرفی نموده بود، اغلب مردم آبشار مک کارتر برنی را جز بزرگترین آبشارهای کالیفرنیا یا بلندترین آن نمی دانستند. نه تنها مسیر دسترسی و رفتن به آبشار برنی بسیار آسان است، بلکه زیبایی خیره کننده آن اغلب افراد به خصوص عکاسان را ترغیب می نماید تا تمام فصول برای عکاسی از این چشم انداز مسحور کننده به آنجا بروند. با این پست خبرنگاران همراه باشید تا با پارک مک کارتر برنی و آبشار مسحور کننده آن بیشتر آشنا شوید.

راهنمای کامل پارک و آبشار مک کارتر برنی کالیفرنیا

موقعیت جغرافیایی پارک مک کارتر برنی

پارک مک کارتر برنی در 45 مایلی شمال ردینگ، یا 6 مایلی شمال برنی، کالیفرنیا قرار گرفته است. این پارک دارای امکانات تفریحی از جمله ماهیگیری، کوه نوردی، ورزش های آبی، امکانات چادر زدن و کمپینگ است. جذابیت اصلی پارک به علت وجود آبشار آن است، آبشار برنی درفاصله کم از ورودی پارک قرار گرفته است.

کارهایی که باید انجام دهید

کوه نوردی: کوه نوردی و رسیدن به آبشار مک کارتر برنی، کاری است که هر کسی علاقه مند به انجام آن است. کوه نوردی در اینجا بیشتر شبیه به پیاده روی است به راحتی می توانید بالا و پایین بروید. از پارکینگ پارک تا رسیدن به بخش آبشار حدود 10 تا 15 دقیقه زمان می برد.

ماهیگیری: شما می توانید انواع ماهی رنگین کمانی، شیرماهی، قزل آلا را در نهر برنی بگیرید. فصل ماهیگیری از آخرین شنبه ماه آوریل شروع شده و تا اواسط ماه نوامبر به سرانجام می رسد. هر فرد از 16سال به بالا باید گواهی ماهیگیری داشته باشد تا بتواند در این مکان ماهی بگیرد.

قایق سواری: شما می توانید قایق موتوری کوچک یا پدالی درمارینا اجاره کنید. اگر قصد دارید که از قایق شخصی بهره ببرید از قبل اجاره مکان را پرداخت کنید تا مجبور نباشید هر روز قایق را از آب خارج کنید.

کمپینگ: این پارک دارای 121 کمپ سایت پیشرفته و دارای تریلرها و ون های مجهز تا طول حداکثری 32فوت است. انجام کارهای مرتبط با رزرو این اقامتگاه ها در این پارک و بطور کلی در دیگر پارک های کالیفرنیا به طور خنده آوری ساده اما بسیار پیچیده است.از تجربیات افراد دیگر و اطلاعات موجود در وب سایت ها برای این کار بهره ببرید.

نکاتی که باید بدانید

پارک در تمام طول سال از طلوع خورشید تا غروب خورشید باز است. این پارک هوایی گرم در بهار و تابستان و خنک و گاهی سرد در پاییز و زمستان دارد. آبشار با تغییر فصول تغییر می نماید. در پاییز انعکاس رنگ ها و برگ های پاییزی در آب جلوه ای ویژه به آبشار می بخشد، در روزهای آفتابی تابستان رنگین کمانی زیبا در مه صبحگاهی تصویری بسیار چشم نواز می آفریند ودر روزهای زمستان یخ های زیبا در بین صخره ها، این پارک را مزین می نمایند. هر فصل در این مکان جلوه ای خاص و مسحور نماینده برای گردشگران را به نمایش می گذارد. از ماه آوریل تا اکتبر این پارک بسیار شلوغ است در تعطیلات و یا آخر هفته گاهی آنقدر شلوغ می گردد که ورودی ها را می بندند و اگر این رخ داد بعد از ساعت 4 عصر زمانی که اغلب به خانه هایشان برمی گردند، به پارک بروید. بازدید از این پارک در اواسط هفته انتخاب مناسب تری برای شما می تواند باشد.

منبع: همگردی

به "راهنمای کامل پارک و آبشار مک کارتر برنی کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل پارک و آبشار مک کارتر برنی کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید