سینما

دانشمندان رکورد سرعت فیبر نوری را شکستند، 301 ترابیت در ثانیه!

سرعت انتقال داده فیبر نوری که دانشمندان به آن دست پیدا کردند، 1.2 میلیون برابر سریعتر از اتصال پهن باند خانگی شما است.

13 فروردین 1403

9 شخصیت کتاب های پرسی جکسون که در فصل اول سریال غایب بودند

فصل اول سریال پرسی جکسون (Percy Jackson and the Olympians) شبکه دیزنی+ شامل شخصیت های مهم متعددی از مجموعه کتاب های پرسی جکسون و ایزدان المپ می گردد، اما چند چهره و موجود افسانه ای که در رمان سارق آذرخش (The Lightning Thief) حضور داشته اند، در سریال غایب بودند؛ این چهره ها و موجودات...

2 اسفند 1402

6 دلیل برای سفر تفریحی به عربستان

سفر سیاحتی به عربستان به واسطه جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی این کشور، یکی از گزینه های محبوب گردشگران در سراسر جهان محسوب می شود.

17 بهمن 1402

هوش مصنوعی دروغگو شد!

زومیت نوشت: محققان شرکت Anthropic به چت بات های هوش مصنوعی یاد دادند که چگونه دروغ بگویند و نتیجه این پروژه، حیرت انگیز بود.

9 بهمن 1402

7 دلیل برای خریدن موتورولا موتو G84 (و 3 دلیل برای نخریدن)

موتورولا موتو G84 یک گوشی مالی قدرتمند از شرکت موتورولا است که سپتامبر سال گذشته راهی بازار شد. این گوشی از امکانات بسیار خوبی بهره می برد که سبب شده کاربران هنگام خرید گوشی مالی، آن را هم مد نظر داشته باشند. اما آیا این گوشی واقعاً ارزش خرید دارد؟ در این...

6 بهمن 1402

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!، عکس

در سال 2002 بود که یک نمونه اولیه از سوخو 37 سقوط کرد؛ گفته شده است که علت سقوط آن نقص نرم افزاری بوده است و تثبیت کننده افقی آن در حین پرواز از کار افتاده است.

20 دی 1402

مراکز خرید وان چه برندهایی دارند؟

مسافرانی که قصد دارند در سفر خود به وان ترکیه با اقامت در هتل کامفورت وان از مراکز خرید این شهر بازدید نمایند و از فروشگاه های آن محصولات موردنظر خود را بخرند، باید در خصوص مراکز خرید، محصولات و برندهای موجود در این شهر اطلاعاتی به دست بیاورند. فلای تودی...

25 آذر 1402

این خودرو مخصوص اینفلوئنسرها است!، عکس

دیجیاتو نوشت: اولین چیزی که در برخورد با کانسپت نیسان هایپر پانک جلب توجه می نماید، حجم های بسیار اغراق آمیز و خطوط تیز بدنه آن است.

29 مهر 1402

گلابدره مقصد گردشگری مرکز نشینان، از این بوستان به قله می رسید!

بوستان کوهپایه ای گلابدره در محدوده شمال مرکز در همه فصل های سال زیبایی دارد و وجود امکانات و بخش های متنوع و مجذوب کننده و بهره مندی از آب وهوای خنک و منظره زیبای شهر می تواند این مجموعه تفریحی 22هکتاری را به یکی از مقاصد گردشگری تابستان تبدیل کند.

22 شهریور 1402

تنهایی انسان و موسیقی فرهاد و کورش یغمایی در شبیه خون، بعد از یک هفته اجرا امیدوارم که بیشتر دیده شوییم

نمایش شبیه خون گزارشی است مخدوش از آنچه بر انسانی تنها اما امیدوار گذشته است.

19 شهریور 1402

عاشقانه ای دیگر از علیرضا قربانی ، چرا مرا ببخش اشک خیلی ها را درآورده است (بشنوید)

مرا ببخش تازه ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی به تهیه کنندگی محسن خباز منتشر شد.

5 شهریور 1402

کتاب هویت بصری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران ؛ برندبوک یا کتاب هویت بصری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که به وسیله دانیال رحیمی کاشانی طراحی و اجرا شده، قرار است در فعالیت های روابط عمومی، اطلاع رسانی، برندینگ و طراحی برای فضاهای مجازی و تبلیغات شهری و محیطی محل...

1 شهریور 1402

نیمه شب از خواب بیدار می شوید؟ ، 13 راه چاره برای برطرف بی خوابی شبانه و داشتن خواب راحت

بیدار شدن در ساعات اولیه ای که به خواب رفته اید طبیعی است اما امکان دارد احساس خیلی ناراحت کننده ای داشته باشد. بعلاوه ممکن است به سبب بروز افکار وحشتناک بی خوابی به سرتان زده باشد که در این صورت به راه چاره های کارشناسانه برای بر طرف کردن نگرانی هایی...

20 مرداد 1402

آیا به زودی زمین یخ می زند؟ ، هشدار دانشمندان درباره فروپاشی جریان اقیانوسی

دانشمندان درباره خطر نابودی سیستم آب و هوایی زمین هشدار می دهند. در یک مطالعه تازه روی داده های 150 ساله، نشانه هایی از خطر از بین رفتن سیستم جریان اقیانوسی دیده می گردد.

5 مرداد 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

کوچک ترین مار جهان در دام دوربین افتاد، فیلم

فرادید نوشت: این مار 10 سانتی متری به علت مقدار بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می نماید.

7 تیر 1402

اولین تریلر سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون

به تازگی تریلر تیزر نو اسپین آف سریال درام حماسی مردگان متحرک با عنوان مردگان متحرک: داریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) منتشر شد که در آن شاهد قایق غرق شده داریل بودیم.

31 خرداد 1402

این سبک مبل ها 20 سال کار میکنند

این مبل ها چه در محیطی مدرن، امروزی و چه در محیطی سنتی تر قرار بگیرند، بدون زحمت زیبایی هر فضایی را که در آن زندگی می نمایند ارتقا می دهند. این سازگاری باعث شده است که آن را در بین صاحبان خانه، طراحان داخلی و معماران مورد علاقه قرار دهد. علاوه بر این، کیفیت...

25 خرداد 1402

محل استراحت فوق لاکچری خدمه پروازی بوئینگ 777، فیلم

در این ویدئو محل استراحت فوق لاکچری خدمه پروازی بوئینگ 777 سری 300 را مشاهده خواهید کرد. در واقع خلبان ها و مهمانداران پس از اتمام ساعت پروازی به نوبت به این محل رفته و استراحت می نمایند.

21 خرداد 1402

آتش سوزی در انبار چسب بازار تهران

یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است.

19 خرداد 1402
تعداد: (117)