مراکز خرید وان چه برندهایی دارند؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مسافرانی که قصد دارند در سفر خود به وان ترکیه با اقامت در هتل کامفورت وان از مراکز خرید این شهر بازدید نمایند و از فروشگاه های آن محصولات موردنظر خود را بخرند، باید در خصوص مراکز خرید، محصولات و برندهای موجود در این شهر اطلاعاتی به دست بیاورند. فلای تودی به عنوان مرجع معتبر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، رهنمودهایی در این باره به مسافران خود ارائه می دهد. به طور کلی خریدکردن در شهر وان شرایط خاص خود را دارد و مسافران باید کلیه نکات خرید در این شهر را موردتوجه قرار دهند.

مراکز خرید وان چه برندهایی دارند؟

بهترین زمان خرید در وان

قبل از آنالیز محصولات و برندهای موجود در مراکز خرید شهر وان، مسافران باید از بهترین زمان خرید در این شهر و همین طور اقامت در هتل های آن همانند هتل کامفورت وان آگاه شوند. زیرا کسب این اطلاعات به آن ها یاری می نماید، محصول و برند مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر بخرند.

به طور کلی بهار و پاییز به عنوان بهترین فصل خرید در شهر وان شناخته شده اند. در این فصول برخلاف تابستان، تعداد گردشگران در وان بسیار کم خواهد بود. به همین علت فروشندگان محصولات خود را با قیمت مناسب تر عرضه می نمایند. از طرفی فلای تودی فصل زمستان را به علت سرمای شدید هوا برای سفر کردن گردشگران ایرانی به این شهر مناسب نمی داند. درحالی که در فصول بهار و پاییز هوا معتدل و تعداد مسافران در کمترین حالت خود است.

مراکز خرید وان

در شهر وان تعداد زیادی مراکز خرید وجود دارد که مسافران می توانند در سفر خود به این شهر از آن ها بازدید نمایند و محصولات موردنظر خود را بخرند. هتل کامفورت وان تقریبا 920 متر با خیابان جمهوریت فاصله دارد که بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه های معروف در این خیابان قرار گرفته اند.

فروشگاه های موجود در این خیابان اجناس باکیفیت را با قیمت ارزان به مشتریان عرضه می نمایند. اغلب مراکز خرید این شهر امکاناتی همانند پارکینگ، زمین بازی بچه ها، رستوران، کافی شاپ، ویلچر و محل عبور معلولین و سینما دارند. معروف ترین مراکز خرید این شهر که به وسیله فلای تودی معرفی شده اند شامل موارد زیر هستند:

· مرکز خرید اِی وی ام وان که در این مرکز خرید مسافران خواهند توانست انواع لوازم الکتریکی، لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی را خریداری نمایند.

· تورکوز مال بهترین پارچه ها و لباس های ترک را عرضه می نماید.

· آیدین پریهان که در آن انواع اسباب بازی ها و پوشاک به ویژه پوشاک چرم به فروش می رسد.

· مرکز خرید آتایوس سیلور بهترین فروشگاه ها برای خرید جواهرات و اشیای قیمتی را دارد.

سایر مراکز خرید وان عبارتند از:

· مرکز خرید وان متروپولیتن مال

· مرکز خرید هامل

· مرکز خرید مُرکس چانتا

· مرکز خرید ماوی دوشلر نیکاح شکرلری

چه محصولاتی در مراکز خرید وان عرضه می گردد؟

در شهر وان تعداد زیادی بازارهای سنتی و تاریخی، پاساژهای مدرن و لوکس و مراکز خرید شیک وجود دارد که پر از اجناس رنگارنگ و سوغاتی های معروف این شهر هستند. مسافران با اقامت در هتل کامفورت وان این امکان را دارند تا به راحتی به مراکز خرید این شهر دسترسی یابند. فلای تودی در این باره بیان می نماید که مسافران خواهند توانست از فروشگاه ها و مغازه های این شهر محصولات زیر را خریداری نمایند:

· فرش ها و قالی های ترک

· زیور آلات

· ظروف مسی و برنجی

· قوری و قهوه جوش

· قلیان

· صنایع دستی حکاکی شده بر چوب گردو

· لوازم الکترونیکی و خانگی

· لباس و کفش

· لوازم آرایشی

· انواع خوراکی ها

· و غیره

برندهای معروف محصولات و لوازم الکترونیکی و خانگی در مراکز خرید وان

در شهر وان نمایندگی های بسیاری وجود دارد که برندهای باکیفیت ترکی و غیرترکی را عرضه می نمایند. فلای تودی دررابطه با خرید اجناس مختلف برندهای زیادی را معرفی نموده است که در تمام مراکز خرید این شهر به راحتی در دسترس مسافران قرار می گیرند. به عنوان مثال بهترین برندهای لوازم الکترونیکی و خانگی شامل موارد زیر می شوند:

· بکو Beko))

· آرچلیک (Arçelik)

· وستل (VESTEL)

· مادام کوکو (madame coco)

· انگلیش هوم (English Home)

· کاراجا (KARACA)

· ازدیلک (ozdilek)

· برناردو (Bernardo)

· زارا هوم (Zara Home)

برندهای معروف پوشاک و لباس در مراکز خرید وان

برندهای پوشاک را می توان در سه گروه پوشاک بانوان، پوشاک آقایان و پوشاک و لوازم بچه ها دسته بندی کرد. اغلب مسافران تمایل به خرید پوشاک برای خود و به عنوان سوغاتی دارند. بعضی از هتل های این شهر همانند هتل کامفورت وان به مراکز خرید لباس و فروشگاه های لباس فروشی نزدیک هستند. ازنظر فلای تودی بهترین برندهای پوشاک که در مراکز خرید شهر وان عرضه می شوند، عبارتند از:

برندهای پوشاک بانوان

· کالینز Colins

· پیر کاردین Pierre Cardin

· کوتون Koton

· یو اس پولو U.S. Polo

· دی فکتو Defacto

· ال سی وایکیکی LC Waikiki

· پنتی Penti

· برشکا (Bershka)

· زارا (Zara)

· پول اند بیر (Pull&Bear)

· ماسیمو دوتی (Massimo Dutti)

· اویشو (Oysho)

· استرادیواریوس (Stradivarius)

· اوترکه (Uterqüe)

برندهای پوشاک آقایان

· کالینز Colins

· پیر کاردین Pierre Cardin

· کوتون Koton

· یو اس پولو U.S. Polo

· سوآری Süvari

· هاملHummel

· دی فکتو Defacto

· ال سی وایکیکی LC Waikiki

· زارا (Zara)

· پول اند بیر (Pull&Bear)

· ماسیمو دوتی (Massimo Dutti)

برندهای پوشاک و لوازم بچه ها

· ال سی وایکیکی LC Waikiki

· پانچو Panço

· ای-ببکEbebek

· کارتال یوواسی Kartal Yuvası

· تویزشاپ Toyzzshop

· تورو اینترتینمنت Toru Entertainment

برندهای معروف کفش در مراکز خرید وان

در مراکز خرید وان فروشگاه های کفش فروشی زیادی وجود دارد. این فروشگاه ها اجناس خود را از برندهای معروف ترک تامین می نمایند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. فلای تودی از میان برندهای شناخته شده در شهر وان موارد زیر را به مسافران معرفی می نماید:

· آدیداس Adidas

· هامل Hummel

· دیچمن Deichmann

· گریدر Greyder

· دریمود Derimod

برندهای معروف لوازم آرایشی در مراکز خرید وان

ازآنجایی که لوازم آرایشی در تماس مستقیم با پوست است، ازاین رو اغلب فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی در مراکز خرید شهر وان بهترین و باکیفیت ترین برندها را به مشتریان خود عرضه می نمایند. بعضی از برندهای پرفروش در این فروشگاه ها شامل موارد زیر می شوند:

· فلورمار

· پاستل

· الیدور

· فارمسی

· گلدن رز

· درموکیل

· ایو روشه

· گراتیس

جمع بندی

بسیاری از گردشگران ایرانی به خاطر خریدکردن در مراکز خرید شهر وان، از فلای تودی به مقصد این شهر بلیط تهیه می نمایند. علت محبوبیت این شهر برای خرید کیفیت اجناس و ارزان بودن کالاها است. بهترین زمان سفر برای خرید در این شهر فصل بهار و پاییز خواهد بود. در این شهر به ویژه در خیابان جمهوریت مراکز خرید متعددی وجود دارد که مسافران این امکان را دارند تا محصولات متنوعی را با قیمت مناسب از آن خریداری نمایند. در اغلب فروشگاه های این شهر برندهای با کیفیت ترکی به مشتریان عرضه می گردد.

منبع: همگردی

به "مراکز خرید وان چه برندهایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید وان چه برندهایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید