کتابخانه و موزه ملی ملک خدمات غیر حضوری پژوهشی به پژوهشگران ارایه می دهد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرگزاری خبرنگاران- کتابخانه و موزه ملی ملک، با هدف روشن نگاه داشتن چراغ پژوهش و فراوری آثار فرهنگی در شرایط کنونی توقف خدمات نهاد های فرهنگی به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، خدمات خود را به پژوهشگران حوزه کتاب به ویژه نسخه های خطی، به گونه غیر حضوری ارایه می دهد.

کتابخانه و موزه ملی ملک خدمات غیر حضوری پژوهشی به پژوهشگران ارایه می دهد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سطح دیتا، کتابخانه و موزه ملی ملک، با هدف روشن نگاه داشتن چراغ پژوهش و فراوری آثار فرهنگی در شرایط کنونی توقف خدمات نهاد های فرهنگی به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، خدمات خود را به پژوهشگران حوزه کتاب به ویژه نسخه های خطی، به گونه غیر حضوری ارایه می دهد.

موقوفه آستان قدس رضوی، با توجه به توقف فعالیت و خدمت رسانی حضوری همه نهاد ها و مرکز های فرهنگی کشور به دلیل احتمال گسترش ویروس کرونا، علاقه مندان و مخاطبان کتابخانه و موزه ملی ملک به ویژه درخواست کنندگان تصویر نسخه های خطی، کتاب های چاپ سنگی و آثار موزه ای کتابخانه و موزه ملی ملک همچنان می توانند خدمات غیر حضوری از عظیم ترین موقوفه فرهنگی ایران بگیرند.

کارشناسان کتابخانه ای و موزه ای مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک بر آن هستند مأموریت خود را در گسترش دانش و آگاهی، به اندازه توان و امکانات اداری همچون گذشته پی بگیرند.

پژوهشگران بدین ترتیب می توانند در صورت احتیاج درخواست هایشان را برای دریافت تصویر آثار گنجینه نسخه های خطی و چاپ سنگی و آثار موزه ای آثار کتابخانه و موزه ملی ملک را به ایمیل های [email protected] و [email protected] و [email protected] بفرستند. در صورت امکان در مکان درج نشانی دریافت کننده ایمیل، هر سه نشانی نوشته گردد.

همچنین در صورت احتیاج به دریافت آگاهی ها و هدایت های بیش تر می توانند در ساعت های اداری (8 تا 16:30) با کتابدار کتابخانه و موزه ملی ملک (آقای سمندری) به شماره تلفن 09191049923 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کتابخانه و موزه ملی ملک خدمات غیر حضوری پژوهشی به پژوهشگران ارایه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه و موزه ملی ملک خدمات غیر حضوری پژوهشی به پژوهشگران ارایه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید