مثبت شدن تست کرونا بازیکنان تیم هیئت بسکتبال خوزستان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مجتبی پیر عباسی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه از همه بازیکنان تیم تست کرونا گرفته شد، اظهار کرد: پس از دریافت جواب تست ها معین شد که پنج بازیکن تیم به کرونا مبتلا شدند.

مثبت شدن تست کرونا بازیکنان تیم هیئت بسکتبال خوزستان

وی با بیان اینکه تیم هیئت بسکتبال خوزستان به صورت کامل تکمیل نشده است، اضافه کرد: با این شرایط، بازیکنان کافی را برای حضور در هفته نخست لیگ برتر باشگاه های کشور نداریم و نمی توانیم در این هفته از رقابت ها شرکت کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان در ادامه گفت: موضوع مثبت شدن تست کرونا پنج بازیکن تیم هیئت بسکتبال خوزستان را به فدراسیون اعلام کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه به صورت متمرکز در تهران رقابت می پردازند که تیم هیئت بسکتبال خوزستان در گروه نخست با تیم های پالایش و پخش آبادان، شهرداری گرگان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین و صنعت مس رفسنجان همگروه است.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، پانزدهم آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد که تیم هیئت بسکتبال خوزستان در هفته نخست به مصاف تیم های پالایش و پخش آبادان و شهرداری گرگان می رود.

پیش از این قرار بود تیم هیئت بسکتبال خوزستان با نام آفتاب زاگرس اهواز در لیگ برتر شرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مثبت شدن تست کرونا بازیکنان تیم هیئت بسکتبال خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثبت شدن تست کرونا بازیکنان تیم هیئت بسکتبال خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید