لغو فعالیت 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، موضوع قیمت بلیت هواپیما در ماه های گذشته خبرساز بوده، از یک طرف شرکت های هواپیمایی اصرار داشتند که به علت تورم و افزایش هزینه شرکت ها، قیمت بلیت هواپیما باید افزایش پیدا کند و در مقابل با وجود موافقت سازمان هواپیمایی کشوری با این موضوع، تصمیم نهایی به ستاد تنظیم بازار محول شده بود.

لغو فعالیت 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی

در نهایت از ابتدای خرداد و با موافقت ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما 29 درصد افزایش یافت اما این مقدار افزایش، شرکت های هواپیمایی را راضی نکرد. از این رو در این مدت، با وجود مشخص سقف قیمتی و مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر حذف پروازهای چارتری، برخی ایرلاین ها به روش خود عمل کردند و این موضوع، واکنش سازمان را با لغو مجوز پرواز شرکت های متخلف در برخی از مسیرها در پی داشت.

در این راستا سازمان هواپیمایی کشوری، امروز اظهار داشت به استناد صورتجلسه مورخه هفتم خرداد 1402، کمیته نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی و بر اساس آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی، پروانه فعالیت سه شرکت خدمات مسافرت هوایی، الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و ملاقات گشت ترنم در شهر تهران را لغو نموده است.

منبع: گردشبان

به "لغو فعالیت 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو فعالیت 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید