فوتون واندر به وسیله زامیاد به بازار می آید ، مشخصات و شرایط عرضه

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، وانت فوتون واندر به وسیله زامیاد در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این وانت که سبک متفاوتی نسبت به سایر وانت های موجود در بازار دارد، در صورت عرضه مناسب احتمالا بتواند بازار خوبی داشته باشد.

فوتون واندر به وسیله زامیاد به بازار می آید ، مشخصات و شرایط عرضه

بیت ران - رضا نوروزی: با پررنگ تر شدن همکاری زامیاد و شریک چینی و قدیمی سایپا، یعنی فوتون، وانتی با نام واندر قرار است به بازار بیاید. Foton Wonder که می توان آن را یک کامیونت سبک نیز به حساب آورد، رقیبی برای کامیونت فورس F38 شرکت بهمن دیزل است.

مشخصات فنی فوتون واندر

فوتون واندر از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که می تواند 112 اسب بخار قدرت و 147 نیوتن متر گشتاور را به وسیله جعبه دنده پنج سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل کند.

کد این موتور در شرکت فوتون BJ1030V6AV6-73 است. سایز رینگ های این خودرو نیز 14 اینچ است. ابعاد این وانت یا مینی تراک نو فوتون در طول چهار هزار و 872 میلی متر، در عرض هزار و 810 میلی متر و در ارتفاع هزار و 980 میلی متر است. وزن خالص آن نیز 1200 کیلوگرم است که می تواند در نهایت به وزن ناخالص دو هزار و 250 کیلوگرم برسد.

امکانات و آپشن ها

فوتون واندر در بخش امکانات بسیار خوب عمل نموده و امکاناتی را ارائه می دهد که در خودروهای مشابه وجود ندارد و یا به ندرت دیده می گردد. کلاستر یا پشت آمپر دیجیتال اولین آپشنی است که این تفاوت را نشان می دهد. از دیگر امکانات فوتون واندر می توان به کیسه هوای سرنشینان جلو، نمایشگر، دیلایت، سنسور نور، تنظیم برقی آینه های جانبی، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، پورت USB، دوربین دنده عقب، فرمان دی کات، کلیدهای کنترلی روی فرمان و… اشاره نمود.

قیمت و شرایط عرضه

زامیاد هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه فوتون واندر در نمایشگاه ارائه نداد. اما احتمالا با توجه به قیمت حدود 900 میلیون تومانی فورس F38 شرکت بهمن دیزل، قیمت زامیاد واندر نیز در همین محدوده باشد. زمان عرضه و حجم فراوری مهم ترین نکته موفقیت یا شکست این پرژوه برای زامیاد خواهدبود.

منبع: بیت ران

به "فوتون واندر به وسیله زامیاد به بازار می آید ، مشخصات و شرایط عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتون واندر به وسیله زامیاد به بازار می آید ، مشخصات و شرایط عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید