بازگشت برند آلمانی به ایران با این خودرو!، عکس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، دیجیاتو نوشت: اکنون نوبت به فولکس واگن اطلس رسیده است تا حضور این برند در بازار ایران را تداوم بخشد.

بازگشت برند آلمانی به ایران با این خودرو!، عکس

فولکس واگن ازجمله برندهای مطرح دنیای خودرو است که برای به چنگ آوردن عنوان بزرگ ترین خودروساز دنیا، همیشه با تویوتا رقابت دارد. بااین حال، خودروهای فولکس واگن به مقدار معروفیت این برند در ایران حضور ندارند. پس از یک دوره حضور کوتاه مدل های تیگوان، گلف و پاسات، اکنون نوبت به فولکس واگن اطلس رسیده است تا حضور این برند در بازار ایران را تداوم بخشد.

همچون دوره پیشین واردات، ماموت خودرو وظیفه عرضه فولکس واگن اطلس را بر عهده دارد. این خودرو همچون دیگر اتومبیل ها از برندهای تویوتا و بی ام و، درحال حاضر تنها برای جانبازان قابل دسترسی خواهد بود. البته امکان عرضه این خودروها برای متقاضیان عادی در آینده نیز وجود دارد. فولکس واگن اطلس در سبد محصولات شرکت آلمانی، بالاتر از فولکس واگن تیگوان قرار می گیرد؛ بنابراین می توان نسبت به واردات مدل تیگوان در آینده نیز خوش بین بود.

نگاهی به مشخصات و امکانات فولکس واگن اطلس

محتمل است نسخه های وارداتی اطلس به ایران متعلق به نمونه های مخصوص بازار چین باشند. در بازار چین این خودرو با نام فولکس واگن ترامونت شناخته می گردد و البته در کشورهای حاشیه خلیج فارس ازجمله امارات متحده عربی نیز با همین نام حضور دارد. نسخه های وارداتی فولکس واگن اطلس به ایران، از موتور دولیتری توربوشارژر با 269 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور بهره می برند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه با قابلیت تیپ ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. فولکس واگن ترامونت یک خودروی تمام چرخ محرک است.

فولکس واگن ترامونت در بخش امکانات نیز عملکرد قابل قبولی دارد. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، سنسور پارک جلو، صندلی برقی راننده به همراه گرمکن و سردکن، سیستم تهویه اتوماتیک، دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم و آینه الکتروکرومیک ازجمله تجهیزات اطلس هستند. این خودرو یک کراس اوور هفت نفره است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سطح دیتا مراجعه کنید.

  • ربات هایی که جای آدم ها را گرفته اند / عکس

  • ماشین نو رونالدو / یک شاسی بلند متفاوت

  • شاسی بلند هیبریدی نو بازار با قیمت 2 میلیاردی

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشت برند آلمانی به ایران با این خودرو!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت برند آلمانی به ایران با این خودرو!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید