فعالیت 12 کتابخانه عمومی روستایی در استان البرز، وجود 123 هزار نسخه کتاب

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، علی معدنی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرج، با اشاره به اینکه استان البرز 12 کتابخانه عمومی روستایی دارد، اظهار کرد: 9 کتابخانه نهادی متعلق به اداره کل کتابخانه های استان است و سه کتابخانه مشارکتی که با همکاری ارگان های دیگر اداره می گردد.

فعالیت 12 کتابخانه عمومی روستایی در استان البرز، وجود 123 هزار نسخه کتاب

وی با اشاره به وجود 123 هزار و 516 نخسه کتاب در کتابخانه های روستایی استان، گفت: استان البرز بعلاوه دو کتابخانه سیار دارد که به روستاها خدمات رسانی می نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با بیان اینکه هر کتابخانه سیار 7 تا 10 روستا را پوشش می دهد، گفت: کتابخانه های سیار به منطقه ها حاشیه ای شهر نیز خدمات رسانی می نمایند.

معدنی پور افزود: برنامه حضور کتابخانه های سیار در روستاهای استان اطلاع رسانی می گردد.

وی با تاکید بر اینکه هر کتابخانه سیار یک کتابخانه پشتیبان دارد، گفت: اگر به وسیله اهالی روستا کتابی درخواست گردد که در مخزن کتابخانه سیار وجود نداشته باشد این کتاب به وسیله کتابخانه پشتیبان تهیه و به دست آنها خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در بخش دیگری به اهمیت افزایش تعداد کتابخانه های سیار در استان اشاره نمود و گفت: هدف ما اختصاص حداقل یک کتابخانه سیار به هر شهرستان است، در این خصوص پیگیری های لازم انجام می گردد.

معدنی پور با بیان اینکه برای افزایش کتابخانه های سیار در استان با استاندار و فرمانداران مکاتبه می کنیم، گفت: برای تحقق این مهم می توان از محل اعتبارات دولتی و تملکی و بعلاوه ظرفیت خیرین و نیکوکاران استفاده کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فعالیت 12 کتابخانه عمومی روستایی در استان البرز، وجود 123 هزار نسخه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 12 کتابخانه عمومی روستایی در استان البرز، وجود 123 هزار نسخه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید