(عکس) عجایب کرونا ادامه دارد؛ هافبکی که دروازه بان شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ریورپلاته آرژانتین بامداد امروز و از سری رقابتهای کوپا لیبرتادورس یا همان لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی در خانه میزبان سانتافه بود. این پنجمین مسابقه از دور گروهی به شمار می آمد و ریورپلاته تنها با 11 بازیکن در مقابل حریف خود نهاده شد.

(عکس) عجایب کرونا ادامه دارد؛ هافبکی که دروازه بان شد

شیوع ویروس کرونا باعث شده که تیم ریورپلات آسیب زیادی از این حیث ببیند و این موضوع در مسابقه بامداد امروز این تیم مقابل سانتافه به وضوح مشاهده شد؛ جایی که همانطور که گفته شد آنها تنها 11 بازیکن در اختیار داشتند. شرایطی که باعث شد این تیم نتواند هیچ تعویضی هم انجام دهد.

اما مورد عجیب تر به این موضوع برمی شود که ریورپلاته در لیست خود برای این بازی هیچ دروازه بانی را در اختیار نداشت و این موضوع باعث شد که در کمال ناباوری انزو پرز، هافبک 35 ساله و آرژانتینی این تیم در درون دروازه قرار بگیرد.

جالب تر اینکه تیم آرژانتینی نهایتاً با همین اوضاع توانست حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا در یک بازی عجیب و غریب و با انبوهی از غایبین به پیروزی رسیده باشد. این تیم در دقایق ابتدایی بازی دو گل به ثمر رساند اما در نیمه دوم خستگی بر آنها غلبه کرد و نهایتاً یک گل دریافت کردند اما هر طور که بود سه امتیاز مسابقه را حفظ کردند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "(عکس) عجایب کرونا ادامه دارد؛ هافبکی که دروازه بان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) عجایب کرونا ادامه دارد؛ هافبکی که دروازه بان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید