پیروانی در کسادی بازار ورزش خواست جلب توجه کند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، صحبتهای تند افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی و شکایت قلعه نویی علیه پیروانی، یکی از موضوعات داغ در روزهایی است که کمترین خبر از ورزش و به خصوص فوتبال وجود دارد.

پیروانی در کسادی بازار ورزش خواست جلب توجه کند

در همین خصوص امیر عرب معاون پیشین باشگاه استقلال در تبادل نظر با وبلاگ سطح دیتا گفت: متاسفانه کرونا باعث شده نه تنها بازار کسب و کار کساد باشد، بلکه بازار ورزش و فوتبال هم کساد باشد و همین کسادی بازار باعث می گردد برخی ها برای روی بورس رفتن دست به اقدامات و صحبتهای عجیب بزنند. از جمله افشین پیروانی که با صحبتهایش همه را متعجب کرد.

معاون پیشین باشگاه استقلال بیان داشت: در آخرین روزهای حیات زنده یاد حجازی بنده به همراه قلعه نویی و دو عظیم دیگر از استقلال به عیادت مرحوم حجازی رفتیم و در حالی که همسر ایشان و آتیلا حضور داشتند این عیادت در صمیمی ترین فضای ممکن انجام شد تا همه بدانند که اگر کدورتی هم بین این دو عظیم استقلال بود، از بین رفته و ناصرخان در حالی از جهان رفت که هیچ دلخوری از قلعه نویی نداشت.

وی اضافه نمود: اگر اختلافی هم در گذشته بین قلعه نویی و حجازی بوده، این اختلاف را ایجاد نموده بودند تا از آب گل آلود استقلال ماهی گیری نمایند. این حرف من نیست و آمار می گوید امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی لیگ برتر است و بعید است به این زودی ها مربی دیگری بتواند به تعداد قهرمانی های او برسد.

عرب خاطر نشان کرد: به آقای پیروانی یاد آوری می کنم سال 81 مشکلاتی برای او ایجاد شده بود که منجر به صدور حکم جلب وی شد و همین آقای قلعه نویی وساطت کرد تا مشکل او حل گردد و اگر لازم باشد اسناد آن را نیز ارائه می دهم. آقای پیروانی، این قلعه نویی همان قلعه نویی است که در سال 81 آبروی شما را خرید و بعدها هم بر خلاف توصیه خیلی ها شما را به کادر فنی تیم ملی دعوت کرد تا سکوی پرتاب شما گردد.

معاون پیشین استقلال گفت: پیروانی برای آنکه خودش را مطرح کند به پر و پای تیمی مثل استقلال پیچید که سومین تیم پر افتخار آسیا است و به مربی گیر داد که یکی از پر افتخار ترین مربیان تاریخ این باشگاه است و این رفتار اصلاً حرفه ای و اخلاقی نبود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروانی در کسادی بازار ورزش خواست جلب توجه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی در کسادی بازار ورزش خواست جلب توجه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید