علت عجیب برای خداحافظی غیرمنتظره ستاره جوان برزیلی از فوتبال ، توافق برای فسخ قرارداد با مدیران باشگاه

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ژان پیری، هافبک برزیلی، در سن 24 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

علت عجیب برای خداحافظی غیرمنتظره ستاره جوان برزیلی از فوتبال ، توافق برای فسخ قرارداد با مدیران باشگاه

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، آژانسی که به عنوان مدیر برنامه پیری فعالیت می کرد با انتشار بیانیه ای اعلام نمود که این بازیکن دیگر قصد ندارد به فوتبال ادامه دهد.

این بیانیه در حالی منتشر شده که برخی از مقامات این آژانس مدعی شده اند که این احتمال وجود دارد که او در آینده از تصمیمش منصرف گردد. آنها ابراز امیدواری کردند که با توجه به استعداد این بازیکن، این تصمیم نهایی و همیشگی او نباشد.

نزدیکان این بازیکن 24 ساله مدعی شده اند که او دیگر انگیزه ای برای ادامه فوتبال به صورت حرفه ای ندارد و حضور در مستطیل سبز باعث خوشحالی این بازیکن نمی گردد و به همین علت تصمیم به بازنشستگی در این سن گرفته است.

پیری در حال حاضر با باشگاه گرمیو قرارداد دارد اما برای فسخ قراردادش با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است. هرچند دو طرف هنوز قراردادی را به صورت رسمی امضا نکرده اند. انتظار می رود که این امر نیز در هفته های پیش رو نهایی و رسمی گردد.

پیری 164 بازی با پیراهن گرمیو و آوای انجام داده، 23 گل به ثمر رسانده و در قهرمانی 2019، 2020 و 2021 گرمیو همراه این تیم بوده است.

  • تصاویری متفاوت از شادی بازیکنان تیم ملی آرژانتین | یاران مسی رختکن را زیر و رو کردند
منبع: همشهری آنلاین

به "علت عجیب برای خداحافظی غیرمنتظره ستاره جوان برزیلی از فوتبال ، توافق برای فسخ قرارداد با مدیران باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عجیب برای خداحافظی غیرمنتظره ستاره جوان برزیلی از فوتبال ، توافق برای فسخ قرارداد با مدیران باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید