حرف های گرت بیل درباره رونالدو ، روابط تیره با ستاره پرتغالی؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، گرت بیل بازیکن سابق رئال مادرید، پس از بازنشستگی از فوتبال، در خصوص رابطه اش با کریستیانو رونالدو، زمانی که در این تیم کنار یکدیگر بازی می کردند، صحبت کرد.

حرف های گرت بیل درباره رونالدو ، روابط تیره با ستاره پرتغالی؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از گل، گرت بیل بار دیگر تاکید نمود که در دوران حضورش در مرکز اسپانیا هرگز با هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید از جمله کریستیانو رونالدو مسئله ای نداشته است.

ملی پوش سابق ولزی حدس ها مبنی بر داشتن روابط تیره با رونالدو را رد کرد و گفت که کاملا عاشق دوران حضورش در مادرید بوده و با هیچ یک از هم تیمی هایش مشاجره نداشته است.

بیل در صحبت با تایمز گفت: بازیکنان همه خوب بودند. من می دانم که مردم همواره درباره روابط بازیکنان (رابطه او با رونالدو) حرف می زنند، اما من هرگز با هیچکس مسئله ای نداشتم و به یاد نمی آورم که تا به حال با کسی بحثی داشته باشم. حتی در شرایط سخت، همه چیز در رختکن خوب بود. صادقانه بگویم، من واقعاً از زمانی که در آنجا بودم، جدا از لحظات سختی که در زمین داشتیم، لذت بردم. من از حضور در تیم رئال مادرید پشیمان نیستم، زیرا تصمیم درستی گرفتم.

اخیراً در کانال یوتیوب مارتین بورگمایر، بیل در خصوص مسائل خلق و خوی رونالدو صحبت و فاش کرد که ستاره پرتغالی حتی اگر رئال مادرید با اختلاف 5 بر صفر هم برنده می شد، باز هم ناامید و عصبانی بود.

  • اولین حرف های مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فاش شد
  • انتقال غافلگیرکننده مسی به اینتر میامی | بکام با یک میلیون پیغام از خواب بیدار شد
  • پاری سن ژرمن امباپه را می فروشد؟ | خط و نشان غول لیگ یک برای فوق ستاره فرانسوی
منبع: همشهری آنلاین

به "حرف های گرت بیل درباره رونالدو ، روابط تیره با ستاره پرتغالی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های گرت بیل درباره رونالدو ، روابط تیره با ستاره پرتغالی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید