2 طلا، یک نقره و 3 برنز حاصل کار کاراته ایران در ژاپن

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، نمایندگان ایران در کاراته وان ژاپن با 2 طلا، یک نقره و 3 برنز در اوکیناوای ژاپن به کار خود انتها دادند.

2 طلا، یک نقره و 3 برنز حاصل کار کاراته ایران در ژاپن

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در دومین روز از آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن که با حضور 783 کاراته کا از 67 کشور در شهر اوکیناوای ژاپن برگزار گشت، صالح اباذری در وزن به 84+ کیلوگرم، با شکست دادن نماینده بزریل در فینال مقتدرانه صاحب مدل طلای سنگین وزن لیگ جهانی شد.

او در مبارزات صبح امروز ابتدا 8 بر صفر وای چون لائو از هنگ کنگ را شکست داد. در دومین دیدار با نتیجه مشابه هشت بر صفر واسیلی آنتوخی از روسیه را مغلوب کرد. او در ادامه سه بر صفر راب تیمرمانس از هلند را مغلوب کرد.

اباذری در چهارمین دیدار 2 بر صفر هیدوشی کاگاوا، قهرمان آسیا و قهرمان بازی های جهانی از ژاپن را با شکست بدرقه کرد و به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله 8 بر صفر داکی اندو از ژاپن را با پیروزی پشت سر گذاشت و به دیدار فینال رسید.

اباذری در فینال هوچین دایخی از برزیل را 2 بر صفر برد و به مدال طلا رسید.

سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم که روز گذشته پیروز شده بود با شکست دادن کاراته کاهایی از ژاپن (2 بر صفر)، نایب قهرمان رقابت های قهرمانی امیدهای جهان در سال 2017، پنج بر یک مولدیر ژانبیربای از قزاقستان، روکیو سانچز اسپانیایی دارنده عنوان سومی جهان در سال 2014 (یک بر صفر) و سه بر صفر النا اسپتانوآ از روسیه نایب قهرمان اروپا، برای سومین بار در 138 روز گذشته (شنبه) به فینال رسیده بود، امروز و در دیدار پایانی پس از آن که به تساوی یک بر یک در مبارزه رسید، این شانگ گو از چین تایپه بود که با استفاده از قانون سنشو (کسب امتیاز اول) پیروز شد تا بهمنیار به مدال نقره این وزن دست یابد.

امیرمهدی زاده کاراته کا وزن 60- کیلوگرم کشورمان که در مبارزات روز گذشته پیروز شده بود، با نتایج 5 بر صفر کوجیرو کاموگاوا ازژاپن، یک بر صفر قیصر آلپیسبای از قزاقستان، 2 بر صفر ساموئل مارچزه از ایتالیا و یک بر صفر یوگو کوزاکی از ژاپن را مغلوب کند، امروز و در فینال با نتیجه 4 بر صفر دوس سانتوس برزیلی نایب قهرمان پان آمریکن را مغلوب کرد و به مدال طلای این وزن رسید.

در وزن 68 - کیلوگرم، مبینا کاویانی ابتدا 1 بر صفر یوحنا نیر، قهرمان امیدهای اروپا در سال 2016 از آلمان را برد. سپس 2 بر صفر لینگ لینگ تانگ، نایب قهرمان آسیا از چین را شکست داد. در سومین دیدار مقابل اینگو شرزوا از روسیه 1 بر صفر باخت و به جدول شانس مجدد راه یافت. او در این گروه ابتدا 5 بر صفر اما پیکرپ از ایتالیا را برد و در دومین مبارزه 3 بر یک النا کروچی از سوییس را مغلوب کرد و به مدال برنز این وزن رسید.

در وزن منهای 84 کیلوگرم، مهدی قراری زاده پس از تساوی صفر بر صفر در نخستین مبارزه مقابل وینسنت بوگن از گینه نو با رای داوران برنده شد. در ادامه 5 بر صفر آدرین گالوان از آمریکا را برد. سومین مبارزه قراری زاده مقابل مهدی سیسنا از فرانسه با نتیجه 5 بر 3 به سود نماینده ایران خاتمه یافت. او در دور چهارم 4 بر 3 ابراهیم نانتومی نفر سوم آسیا در سال 2015 از عربستان را شکست داد و در نیمه نهایی 3 بر یک مقابل نلو مائستری، قهرمان دو دوره اروپا و دارنده 1 طلا، 1 نقره و 3 برنز لیگ جهانی از ایتالیا باخت و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه پس از تساوی 4 بر 4 مقابل ماسایا ایشی زوکا قهرمان آسیا در سال 2017 از ژاپن با رای داوران برنده مبارزه شد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم، هادی عرب ابتدا 8 بر صفر وینگچه تسای از چین تایپه را شکست داد. سپس 5 بر 2 جاکوب ویزوتا از اسپانیا را مغلوب کرد. در سومین دیدار با نتیجه 5 بر 3 مقابل هوچین دایخی از برزیل باخت و با راهیابی این کاراته کا برزیلی به فینال، هادی عرب در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه و در اولین مبارزه 3 بر صفر اسماعیل بلمخامانته از نروژ را برد و در مبارزه دوم 2 بر صفر آرتم سامانیروف از روسیه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

پگاه زنگنه، دیگر نماینده وزن منهای 68 کیلوگرم، در اولین دیدار 2 بر صفر دلزا اولوری، نایب قهرمان امیدهای اروپا در سال 2017 از سوییس را با شکست بدرقه کرد. در مبارزه دوم 3 بر صفر کاده کاتاکای از ژاپن را برد. زنگنه در دیدار سوم یک بر صفر نتیجه را به سیلویا سمرارو از ایتالیا واگذار کرد و با شکست کاراته کا ایتالیایی مقابل نماینده دانمارک، پگاه زنگنه از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 68 + کیلوگرم، محدثه آقایی در نخستین دیدار 4 بر 3 مغلوب ورا کووالوا، قهرمان لیگ جهانی 2016 ژاپن از روسیه شد و با راهیابی ورا کووالوا، قهرمان لیگ جهانی 2016 ژاپن از روسیه به فینال، آقایی نیز به جدول شانس مجدد راه یافت.او در این گروه یک بر صف مقابل گوآنگ تای هونگ از ویتنام باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 55- کیلوگرم، طروات خاکسار در اولین روز مسابقات کاراته کاهایی ازانگلستان، قزاقستان، ژاپن، اسلواکی را برد و در دور پنجم پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنجلیکا ترولیکا از اوکراین در هانتی با نتیجه 3 بر 2 باخت تا برای کسب مدال برنز در جدول شانس مجدد مبارزه کند. کاراته کا اوکراینی نفر اول رنکینگ جهان است و در کارنامه اش 4 طلا، 2 نقره و 4 برنز کاراته وان دیده می شود. او در این گروه 2 بر صفر مقابل آلساندرا مانگیاساپرا از ایتالیا باخت و به عنوان پنجم رسید.

آویشن باقری، نماینده وزن منهای 55 کیلوگرم در مبارزات روز گذشته حریفانی از آمریکا و تایلند را برد و پس از تساوی صفر بر صفر مقابل شیوری ناکامورای ژاپنی با رای داوران در هانتی بازنده شد و به جدول شانس مجدد راه یافت. او در این گروه یک بر صفر نتیجه را به آسل سرکوا از قزاقستان واگذار کرد و مقام نهمی را از آن خود کرد.

نسرین دوستی در وزن منهای 50 کیلوگرم که در مبارزات روز گذشته حریفانی از جمهوری چک و اسپانیا را شکست داده و در سومین مبارزه نماینده چین تایپه شده بود. در جدول شانس مجدد در اولین مبارزه با نتیجه 5 بر صفر کاترینا کروا قهرمان اروپا در سال 2017 از اوکراین را مغلوب کرد و در دومین دیدار یک بر صفر مقابل میکی تاتبه از ژاپن باخت و به عنوان پنجمی رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "2 طلا، یک نقره و 3 برنز حاصل کار کاراته ایران در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 طلا، یک نقره و 3 برنز حاصل کار کاراته ایران در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید