گل های برتر و مجذوب کننده اروپا در هفته ای که گذشت

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرنگاران ورزشی: فوتبال اروپا در هفته ای که گذشت با اتفاقات و گلزنی های زیادی روبرو شد.

گل های برتر و مجذوب کننده اروپا در هفته ای که گذشت

به گزارش وبلاگ سطح دیتا ورزشی، در هفته ای که گذشت در فوتبال اروپا گل های زیبایی به همراه داشت که در این مطلب گل های منتخب را می بینید.

در لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی با 53 امتیاز چلسی با 43 امتیاز و لیوپول با 42 امتیاز تیمهای بالا نشین جدول رده بندی لیگ جزیره هستند.

در لالیگای اسپانیا رئال مادرید با 46 امتیاز، سویا با 41 امتیاز ، رئال بتیس با 33 امتیاز و اتلتیکو مادرید با 32 امتیاز در رده اول تا چهارم جدول رده بندی لیگ اسپانیا قرار دارند.

در سری آ ایتالیا اینتر میلان با 46 امتیاز ، آث میلان با 42 امتیاز و ناپولی با 39 امتیاز و آتالانتا با 38 امتیاز در برای عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا تلاش می کنند

در بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ با 43 امتیاز ، بورسیا دوتمند با 34 امتیاز فرایبورگ با 29 امتیاز و بایرن لورکوزن با 28 امتیاز قرار دارند.

در لوشامپیونا فرانسه پاریسن ژرمن با 46 امتیاز صدر نشین است و نیس و المپیک مارسی با 33 امتیاز و رن با 31 امتیاز در رده های اول تا چهارم لیگ فرانسه قرار دارند.

در پرمیر لیگ پرتغال پورتو با درخشش مهدی طارمی با 44 امتیاز و اسپورتینگ لیسبون با 44 و بنفیکا با 37 و براگا با 31 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

منبع: رکنا

به "گل های برتر و مجذوب کننده اروپا در هفته ای که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل های برتر و مجذوب کننده اروپا در هفته ای که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید