تمرین لیونل مسی در کنار بازیکن جوان منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، الخاندرو گارناچو بازیکن منچستریونایتد که عضوی از تیم آرژانتین است، در کنار مسی تمرین های خود را انجام می دهد و امیدوار است که بتواند در یکی دو مسابقه آینده در زمین با او بازی کند.

تمرین لیونل مسی در کنار بازیکن جوان منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از unitedinfocus، الخاندرو گارناچو اکنون با تیم ملی آرژانتین در چین به سر می برد و آنها پیش از دو بازی محبت آمیز بین المللی تمرین می نمایند.

اتحادیه فوتبال آرژانتین تصاویری از آلخاندرو گارناچو در پکن برای تمرین در حالی که به اولین بازی ملی خود نزدیک می گردد منتشر کرد.

الخاندرو گارناچو در کنار لیونل مسی عضوی از تیم است که با هم تمرین می نمایند و در شرایط ایده آل امیدوار است در یکی از دو بازی آینده بتواند در زمین با او بازی کند. هدف اصلی گارناچو خواه به آن برسد یا نه، اولین بازی ملی خود است و اتحادیه فوتبال آرژانتین مصمم است این اتفاق بیفتد.

انتظار می رود گارناچو در هر دو بازی آینده مقابل استرالیا، اندونزی و سپس در بازی مقدماتی جام دنیای با اکوادور در سپتامبر حضور داشته باشد. لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین هم مشتاق است تا عملکرد این بازیکن را در آینده ببیند.

محتمل است گارناچو مقابل استرالیا از روی نیمکت آغاز کند و احتمالاً اولین بازی خود را در نیمه دوم انجام خواهد داد و این شانس را دارد که در ترکیب مقابل اندونزی آغاز کند.

این سومین باری است که گارناچو به تیم ملی دعوت می گردد. اولین مورد قبل از اینکه او حتی اولین بازی خود را برای منچستریونایتد انجام دهد، به عنوان یک پدیده در آینده ارزیابی شد، و دومین بار در اوایل امسال بود، درست قبل از اینکه او از ناحیه مچ پا آسیب ببیند.

گارناچو 18 ساله مصمم است از شانس بزرگ خود برای بازی در تیم ملی آرژانتین و در کنار لیونل مسی نهایت استفاده را ببرد.

  • کیلیان امباپه در مقابل ارلینگ هالند | آمارها درباره فوق ستاره آینده فوتبال دنیا چه می گوید؟
  • ترفندهای الکس فرگوسن برای جذب مسی | درس ارزشمندی که بکام از مربی اسطوره ای یاد گرفت
  • انتقاد کوبنده سرمربی سابق الهلال از رونالدو در لیگ عربستان
منبع: همشهری آنلاین

به "تمرین لیونل مسی در کنار بازیکن جوان منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین لیونل مسی در کنار بازیکن جوان منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید