صدور 5 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای اجرای 5 طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان گیلان اطلاع داد.

صدور 5 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، ولی جهانی در روز 15اسفندماه 1400 با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین جلسه کمیته فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان با دستورکار آنالیز طرح های متقاضی ایجاد تأسیسات زیرساختی گردشگری در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان برگزار گردید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اظهار کرد: در این نشست که با حضور اعضاء برگزار گردید با صدور موافقت نامه اصولی برای 5 طرح ایجاد تأسیسات گردشگری و اقامتی در گیلان موافقت شد.

جهانی افزود: این طرح ها شامل احداث و راه اندازی یک هتل سه ستاره، یک مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه سنتی و دو واحد بوم گردی بوده که برای بهره برداری از این 5 طرح مجموعا حجم سرمایه گذاری 250 میلیارد تومانی پیش بینی شده است.

او با اشاره به برنامه ریزی های این اداره کل در کاهش بروکراسی اداری و تسهیل فرایند مرتبط با سرمایه گذاران گفت: تسریع و تسهیل فرایند مربوط به سرمایه گذاری در پروژه های زیرساخت گردشگری و اقامتی در استان گیلان در دستورکار این اداره کل قرار داشته که این امر قطعا موجب توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در استان گیلان خواهد شد.

جهانی افزود: با اجرای این 5 طرح مصوب زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای حدود 200 نفر فراهم خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "صدور 5 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 5 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید