سلبریتی های هالیوودی که رابطه ویژه ای با خواهر و برادر خود دارند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، بسیاری از سلبریتی های محبوب مان خواهر و برادر هایی دارند که استعداد های مشترکی با آن ها دارند و در مسیری مشابه آن ها قدم می گذرند و همیشه حامی یکدیگر هستند.

سلبریتی های هالیوودی که رابطه ویژه ای با خواهر و برادر خود دارند

زندایا و خواهرش کیلی کولمن

زندایا نه تنها بازیگر بااستعداد، بلکه عضو خانواده ای پرجمعیت است. او 5 خواهر و برادر دارد که کوچک ترین آن ها کیلی کولمن است. کیلی در سال 2017 به همراه خواهر مشهورش در مراسم اهدای جوایز برگزیده بچه ها نیکلودین (Kids Choice Awards) شرکت کرد. از تصاویری که زندایا از خانواده و به خصوص خواهر و برادرهایش منتشر می کند، روشن است که رابطه مستحکمی با آن ها دارد.

لیدی گاگا و خواهرش ناتالی جرمنوتا

لیدی گاگا که نام اصلی او استفانی جرمنوتا است همیشه حامی خواهرش ناتالی بوده که طراح لباس و استایلیست است. لیدی گاگا بار ها با لباس های طراحی خواهرش در مراسم ها شرکت کرده است و آن ها در پروژه هایی همچون فیلم ستاره ای متولد می شود (A Star Is Born) با یکدیگر همکاری داشته اند.

هری استایلز و خواهرش جما استایلز

جما استایلز خواهر بزرگ تر هری استایلز است. در حالی که هری با فعالیت موفقش در زمینه خوانندگی در دنیای موسیقی جریان ساز شده و یک جایزه گرمی هم در کارنامه حرفه ای خود دارد، جما به کار نویسندگی مشغول است و با صحبت درباره موضوعاتی همچون فمینیسم و پایداری در زندگی روزمره دنبال کنندگان زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.

کارا دلوین و خواهرش پاپی دلوین

پاپی دلوین یکی از 2 خواهر بزرگ تر سوپرمدل مشهور، کارا دلوین، پیش از خواهرش وارد عرصه مدلینگ شد. کارا و خواهرانش از قرار معلوم رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند. پاپی در مصاحبه ای اذعان کرده وقتی آن ها در کنار هم هستند تحمل شان برای دیگران سخت می کند. او در اینباره گفته: خیلی بلند حرف می زنیم و دائم جمله های همدیگر را تمام می کنیم که تحملش می تواند واقعاً سخت باشد.

بن افلک و برادرش کیسی افلک

این 2 برادر نقاط مشترک زیادی دارند. بن متولد سال 1972 است و کیسی 3 سال از او کوچک تر است. هر دوی آن ها هم بازیگرند و هم فیلمسازی را تجربه کرده اند و از ابتدای ورودشان به عرصه سینما پا به پای همدیگر در این مسیر جلو آمده اند.

برادران جوناس

کوین، جو و نیک جوناس که با گروه موسیقی شان به نام برادران جوناس شناخته می شوند، یک برادر کوچک تر نیز به نام فرانکی دارند. جوناس های مشهور کار خود را با بازی در سریال محبوبی به نام جوناس (Jonas) که از شبکه دیزنی پخش می شد، شروع کردند و سپس وارد عرصه موسیقی شدند. گروه موسیقی برادران جوناس در سال 2013 منحل شد، اما آن ها در سال 2019 فعالیت خود را از سر گرفت.

جیک جیلنهال و خواهرش مگی جیلنهال

جیک جیلنهال چندی قبل پس از آنکه خواهرش مگی جیلنهال برای اولین تجربه کارگردانی خود، فیلم دختر گمشده (The Lost Daughter) در جشنواره فیلم ونیز جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرد، در پستی اینستاگرامی از او تمجید کرد. البته استعداد هنری در خانواده جیلنهال محدود به جیک و مگی نیست و پدر و مادر آن ها، استفن جیلنهال و نائومی اکس نیز هر دو فیلمساز هستند.

کول اسپراوس و برادر دیلن اسپراوس

کول و دیلن اسپراوس، دوقلو های مشهور، متولد سال 1992 هستند و از کودکی به همراه یکدیگر در عرصه بازیگری حضور داشته باشند. آن ها با بازی در نقش دو برادر دوقلو به نام زک و کودی در سریال های تلویزیونی The Suite Life of Zack & Cody و The Suite Life on Deck به معروفیت رسیدند. پس از آن نیز در هر یک در پروژه های جداگانه ای همچون سریال ریوردیل (Riverdale) و تکه های موز (Banana Split) حضور یافتند.

سیلوستر استالونه و برادرش فرانک استالونه

فرانک استالونه برادر کوچک تر سیلوستر استالونه است، اما برادر کوچک ستاره هالیوود بودن او را از رفتن در پی موسیقی و درخشیدن به سبک و سیاق خودش بازنداشت. فرانک همیشه حامی برادر مشهورش بوده و معروف ترین آهنگ او نیز در یکی از فیلم های سیلوستر پخش شد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

به "سلبریتی های هالیوودی که رابطه ویژه ای با خواهر و برادر خود دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی های هالیوودی که رابطه ویژه ای با خواهر و برادر خود دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید