خدمات اسپا در خانه تنها در ده دقیقه با کمترین مواد تشکیل دهنده

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در هیچ کجا ظرفیت ذاتی طبیعت برای درمان و زیباسازی پنهان نیست. سرکه سیب پوست را تقویت می نماید و موها را درخشان می نماید. عسل به عنوان یک پاک نماینده طبیعی ضد پیری و ضد باکتری عمل می نماید. شکر و نمک سلول های مرده پوست را از بین می برد. خیار و نعناع جوان می نمایند. جو دوسر تحریک را آرام می نماید و روغن نارگیل و زیتون آبرسانی عمیقی به بدن می دهند. می بینید شما به راحتی می تواند خدمات مرکز اسپا را در خانه خود تجربه کنید.

خدمات اسپا در خانه تنها در ده دقیقه با کمترین مواد تشکیل دهنده

درمان های اسپا

در حالی که سرعت زندگی روزمره ممکن است رسیدگی در مراقبت از خود را غیرممکن کند، درمان های اسپا آسان، سریع و ارزان هستند که در خانه هم تهیه می شوند. روش ساختن محصولات بدن خود و استفاده از آنها بعلاوه برای کاهش اضطراب و تنش توصیه می گردد. در جایی که استرس های محیطی، حرفه ای و عاطفی پوست و موهای شما را تخریب می کند، 10 دقیقه از روزتان را برای برقراری ارتباط دوباره با حواس تان اختصاص دهید و خودتان را با ماسک صورت، اسکراب یا حمام ریلکس کنید این کار می تواند به بازسازی رابطه تان با خودتان و اطرافیان تان هم یاری کند.

پوست ما بزرگ ترین عضو بدن ما است و در هر زمان که لوسیون ها و سایر درمان های موضعی مصرف می کنیم، ذاتاً جاذب است. بسیاری از موادی که پوست از محصولات، مواد شیمیایی و همه چیز جذب می گردد، به جریان خون و سایر اندام های ما منتقل می گردد. انتخاب مواد خالص و مبتنی بر مواد غذایی برای مراقبت از پوست و مو به این معنی است که مسئولیت آنچه را که وارد بدن خود می کنید به عهده بگیرید.

محصولات زیبایی و بدن خود را به عنوان هدیه برای خود یا دیگران بسازید. این معجون های درمانی روح بخش فقط با یاری یک ظرف شیشه ای و مقداری روبان، هدایای زیبایی می سازند. یا یک شب دخترانه را در خانه میزبانی کنید: مراقبت های خود را با هم انجام دهید و سپس از استفاده از آنها به عنوان بخشی از وقت خود لذت ببرید.

در زیر شش مورد فوق العاده ساده وجود دارد که روش های جدیدی برای لایه برداری، ترمیم، ماسک، ت یکدست کردن، حالت دادن و استحمام ارائه می دهند. (توجه: در حالی که بیشتر این دستور العمل ها کاملاً خوراکی هستند ما خوردن آنها را واقعاً توصیه نمی کنیم.)

اسکراب بدن شکر، نعناع و خیار

خیار مرطوب نماینده و نعناع خنک نماینده خواص تسکین دهنده و برطرف التهاب را برای این لایه بردار بدن به ارمغان می آورند. دانه های ریز شکر به از بین رفتن پوست خشک یاری می نماید و روغن نارگیل خنک نماینده پوست به داخل آن نفوذ می نماید تا درخشندگی لطیفی را ایجاد کند که حتی پس از شستن نیز ماندگار است.

  • 1/3 فنجان خیار خرد شده
  • 1/3 فنجان برگ نعناع تازه
  • شکر گرانول 2/3 فنجان
  • 2 قاشق چایخوری روغن نارگیل خام، ذوب شده

1. خیار و نعنا را در یک کاسه کوچک یا هاون له کنید تا به شکل تفاله در بیاید. مایع را در کاسه دوم فشار دهید و پالپ را دور بریزید. شکر و روغن نارگیل ذوب شده را به مایع اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط گردد.

2. روی پوست تمیز و مرطوب با حرکات دایره ای برای لایه برداری پوست بمالید. کاملاً بشویید، سپس با حوله خشک کنید. به مقدار دلخواه مرطوب کنید.

این مواد حدود 2/3 فنجان اسکراب درست می نماید. فورا بهره ببرید یا در ظرف دربسته به مدت 1 هفته در یخچال قرار دهید. روغن نارگیل در یخچال سفت می گردد. قبل از استفاده اسکراب را به دمای اتاق برسانید.

پماد ترمیم نماینده عمقی دست با روغن نارگیل

این مرطوب نماینده خانگی یک معجزه گر همه کاره است - به همان مقدار که برای ترمیم لب های ترک خورده و پوست ترک خورده خوب است، برای دست های آسیب دیده و خشک هم عالی است. روغن رزماری و مریم گلی، آغشته به روغن نارگیل مغذی و کره کاکائو، به آغاز سریع ترمیم پوست یاری می نماید.

  • 1/2 فنجان روغن نارگیل بکر خام
  • 1/2 فنجان کره کاکائو خرد شده
  • 1/2 فنجان برگ مریم گلی تازه
  • 1/2 فنجان برگ رزماری تازه

1. روغن نارگیل و کره کاکائو را در یک قابلمه کوچک روی حرارت ملایم ذوب کنید. وقتی روغن داغ شد، مریم گلی و رزماری را اضافه کنید. اجازه دهید مخلوط به مدت 10 دقیقه روی حرارت ملایم دم بکشد، سپس حرارت را خاموش کنید و بسته به قدرت بوی مورد نظر، 1 تا 2 ساعت دیگر بدون در روی اجاق گاز بگذارید تا دم بکشد.

2. برگ ها را صاف نموده و دور بریزید. مایع را در یک یا چند شیشه بریزید. درب شیشه را بگذارید و یک شب در یخچال بگذارید تا سفت گردد. صبح روز بعد از یخچال خارج کنید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

این مواد حدود 1 فنجان می گردد. تا 6 ماه در جای خشک و خنک نگهداری گردد.

ماسک صورت عسل آووکادو

برای این ماسک صورت خانگی، ترکیبی رویایی از آووکادو آبرسان، عسل پاک نماینده پوست و سرکه سیب تقویت نماینده، تعادل pH عالی را برای انواع پوست به ارمغان می آورد.

  • 1/4 فنجان آووکادوی رسیده
  • 2 قاشق غذاخوری عسل خام
  • 1/2 قاشق چایخوری سرکه سیب

آووکادو را با عسل و سرکه در یک غذاساز کوچک ترکیب کنید تا زمانی که صاف و یکدست گردد. (بعلاوه می توانید در یک کاسه کوچک قرار دهید؛ با چنگال له کنید تا یکدست گردد.) یک لایه نازک را روی پوست تمیز و مرطوب بمالید. بگذارید خشک گردد، سپس بشویید و به مقدار دلخواه با مرطوب نماینده مرطوب کنید. انواع پوست های چرب ممکن است نیازی به مرطوب نماینده اضافی نداشته باشند.

برای 2 تا 3 بار استفاده کافی است. باید بلافاصله استفاده گردد.

تونر صورت اسطوخودوس

غنچه های غوطه ور شده اسطوخودوس یک آب آروماتراپی آرام بخش برای تسکین پوست ایجاد می نمایند. کمی سرکه سیب هم پوست را شاداب و با طراوت می نماید.

  • 1 1/2 فنجان آب جوش
  • 1 1/2 قاشق چایخوری اسطوخودوس ارگانیک خشک شده
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سیب

آب جوش را روی جوانه های اسطوخودوس بریزید. رویش را بپوشانید و به مدت 15 دقیقه دم کنید. اسطوخودوس را صاف نموده و دور بریزید. بگذارید آب اسطوخودوس خیس شده به دمای اتاق برسد، سپس با سرکه مخلوط کنید. تونر را در یک بطری اسپری بریزید و روی صورت بپاشید تا پوست تازه گردد. روی پوست تمیز، بعد از شستن و قبل از مرطوب کردن یا برای پاک کردن آرایش وسط روز بهره ببرید.

تا 3 ماه در جای خشک و خنک نگهداری گردد.

ماسک تغذیه نماینده مو با سرکه سیب

در این ماسک موی خانگی، سرکه سیب پوست سر را تمیز می نماید و چربی اضافی را از بین می برد، عسل پوست را متعادل نموده و ساقه مو را تغذیه کند. کمی روغن زیتون رطوبت از دست رفته را بازیابی می نماید.

  • 1 1/2 قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • 2 قاشق غذاخوری عسل
  • 1/2 تا 1 قاشق چایخوری روغن زیتون

سرکه و عسل را در یک کاسه کوچک بریزید. بسته به نوع مو روغن اضافه کنید. (برای انواع موهای نازک و چرب کمتر بهره ببرید، برای موهای ضخیم تر و خشک بیشتر بهره ببرید. موهای خیلی چرب بهتر است روغن را حذف نمایند.) مخلوط کنید تا یکدست گردد. روی موهای مرطوب از پایان تا پوست سر بمالید، آنها را شانه کنید تا یکپارچه شوند. موها را عقب بکشید و اجازه دهید ماسک به مدت 10 تا 15 دقیقه جادوی خود را اعمال کند. کاملاً بشویید. نیازی به شامپو یا نرم نماینده نیست اما اگر به جای مانده روغنی باقی ماند، شامپو بزنید تا پاک گردد.

برای 1 بار استفاده کافی است. تا 2 هفته در جای خنک و تاریک نگهداری گردد.

حمام اسپا با شیر جو دوسر و رز

جو دوسر معجون جادویی طبیعت برای کاهش سوزش پوست است و می توان از آن در اسکراب، ماسک و ضماد برای برطرف قرمزی، خارش و بثورات پوستی و داشتن یک اسپا در خانه استفاده کرد. در این اسپا خانگی بلغور جو دوسر را به آرد تبدیل کنید و با گلبرگ های گل رز ترکیب کنید تا شادابی را احساس کنید (به علاوه خواص ضد التهابی و ضد عفونی نمایندگی). در حالی که مخلوط اسپا بلغور جو دوسر کاملاً خوراکی است، ما خوردن آن را واقعاً توصیه نمی کنیم.

  • 1 فنجان جو دوسر
  • 1 فنجان گلبرگ های رز ارگانیک خشک شده

جو دوسر و گلبرگ های گل رز را در مخلوط کن یا غذاساز پر سرعت ترکیب کنید. به آرد ریز تبدیل کنید و به یک ظرف یا کیسه دربسته منتقل کنید. از ¾ تا 1 فنجان در هر حمام بهره ببرید: همانطور که وان را پر می کنید با آب جاری مخلوط اسپا را اضافه کنید. هر طور که دوست دارید حمام کنید، کاملا بشویید، با حوله خشک کنید و به طور معمول بن تان را با لوسیون مرطوب کنید.

این مواد حدود 2 فنجان درست می نماید. تا 6 ماه در یک ظرف در بسته در جای خنک و تاریک نگهداری گردد.

منبع:

eatingwell

منبع: هفت گنج

به "خدمات اسپا در خانه تنها در ده دقیقه با کمترین مواد تشکیل دهنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات اسپا در خانه تنها در ده دقیقه با کمترین مواد تشکیل دهنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید