جبران خسارت سیل تمامی مددجویان کمیته امداد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، تهران (پانا) - در پی وقوع سیل اخیر در استان های جنوبی کشور، بنیاد مستضعفان پرداخت تمامی خسارت های وارده مددجویان سیل زده تحت پوشش کمیته امداد را عهده دار شد.

جبران خسارت سیل تمامی مددجویان کمیته امداد

در پی وقوع سیل در استان های جنوبی و وارد آمدن خسارت های هنگفت به بعضی از ساکنان این منطقه ها، بنیاد مستضعفان، جبران تمام خسارت های وارد شده به خانواده های مددجویان کمیته امداد را عهده دار شد.

بر اساس این گزارش با دستور سید پرویز فتاح، هزینه جبران تمام خسارت وارده به بیش از 7300 خانواده مددجوی کمیته امداد در 4 استان سیل زده سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کرمان را با اختصاص اعتباری بالغ بر 77 میلیارد تومان برعهده گرفت.

با توجه به مکاتبات اجرا شده میان رؤسای بنیاد مستضعفان و کمیته امداد، خسارت سیل همانند خسارت به دام های سبک و سنگین، تلویزیون، یخچال، فرش، آبگرمکن، بخاری، کولرگازی، اجاق گاز، لباسشویی، پتو و سایر لوازم ضروری به وسیله بنیاد مستضعفان جبران می گردد.

این یاری ها در حالی است که پیش از این نیز بنیاد برای جبران بخشی از خسارت های وارده به لوازم خانگی هموطنان آسیب دیده در این استان ها، مبلغ 50 میلیارد تومان را به وسیله استانداری ها اختصاص داده و تأمین رایگان تمام سیمان مورد احتیاج برای بازسازی منطقه ها سیل زده را نیز عهده دار شده بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جبران خسارت سیل تمامی مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران خسارت سیل تمامی مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید