تارتار: فوتبال ایران بی روح شده است

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سرمربی ذوب آهن می گوید در نبود تماشاگران در استادیوم، بازی های لیگ برتر شکل محبت آمیز ای به خود گرفته و بازی ها بی روح شده است.

تارتار: فوتبال ایران بی روح شده است

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن بعد از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل طرفدار در نشست خبری اظهار کرد: بازی زیبایی نبود. هر دو تیم سعی در فشار گذاشتن روی همدیگر داشتند. طرفدار به خوبی ما را تحت فشار گذاشت و روی ضربه کرنر به گل رسید. به غیر آن موقعیت آنچنانی وجود نداشت. تا اینکه در نیمه دوم بازیکن ما اخراج شد و با این کار، شرایط سخت تر شد. روی ضربات ایستگاهی هم کم دقت بودیم. در نهایت طرفدار به خواسته خود رسید و به آن ها تبریک می گویم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه تیمش باید در نیم فصل تغییر داشته باشد گفت: باید ضعف خودمان را پوشش دهیم. به نظرم داور هم نمره قبولی نگرفت و فکر می کردم بهتر از این عمل کند. در یک صحنه بازیکن حریف روی بازیکن ما خطای پنالتی کرد و داور چشم پوشی کرد. داور یک طرفه سوت زد. امیدوارم داوران ما یاد بگیرند که با صدا خطا نگیرند. باید به بازیکنانمان یاد بدهیم که وقتی زمین می خورند، فریاد بزنند. به نظرم داور کم تجربه بود و قضاوت خوبی نداشت.

تارتار درباره نبود تماشاگران در استادیوم باعث شده بازیکنان انگیزه لازم برای ادامه مسابقات را نداشته باشند گفت: خیلی موثر است. در چند هفته گذشته گفتم که باید راهکاری باشد که تماشاگران باشند. بازی ها محبت آمیز شده و بی روح است و همه بازی ها به همین شکل است.

وی درباره کیفیت بازی های لیگ برتر در نیم فصل نخست گفت: تیم های ما دفاع کردن را خوب یاد گرفته اند. در فاز تهاجمی خوب نیستیم. در این بخش باید بازیکنان باکیفیتی به خصوص بازیکنان خارجی جذب کنیم. تیم خودمان خیلی نمی تواند بازیکن باکیفیت خارجی جذب کند و از این سمت هم بازیکنان خوب جذب تیم های متمول و خارجی می شوند. در این بین در حق بعضی تیم ها اجحاف می گردد. امیدوارم شرایط طوری گردد که تیم های صنعتی بودجه مساوی داشته باشند.

تارتار درباره اینکه تیمش مانند سال گذشته هم در نیم فصل 18 امتیاز گرفته است گفت: تا قبل از این بازی راضی بودم اما این بازی من را تحت تاثیر قرار داد و از یک سری از بازیکنانم ناراحت هستم. فکر می کنم تلاشی که انتظار داشتیم را انجام ندادند. باید خیلی پرتلاش باشند که خدای نکرده در جدول سقوط نداشته باشیم.

او درباره عدم تمرکز بازیکنان ذوب آهن به دلیل دریافت پیشنهاد از تیم های دیگر گفت: در دو بازی گذشته، بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند. با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، متمرکز نیستند و به فکر رفتن هستند. به هر حال باشگاه از حق و حقوق خود کوتاه نمی آید.

تارتار درباره آلودگی هوای کشور و برگزاری بازی ها نیز اظهار کرد: فقط می خواهند بازی را برگزار نمایند. خودم سردرد وحشتناکی داشتم. بازیکنان هم انسان هستند. باید از حقوقشان دفاع گردد. اگر شرایط ناسالم است، باید رسیدگی گردد.

منبع: فرارو

به "تارتار: فوتبال ایران بی روح شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: فوتبال ایران بی روح شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید