بن افلک و مت دیمون دوباره همکار می شوند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، افلک و دیمون می خواهند داستان قراردادی را تعریف نمایند که راه انداز صنعت جهانی چند میلیارد دلاری کفش امروزی و بعلاوه توسعه جنبه های مالی ورزش بسکتبال بود.

بن افلک و مت دیمون دوباره همکار می شوند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سطح دیتا به نقل از هالیوود ریپورتر، بن افلک و مت دیمون یک بار دیگر در یک پروژه همکاری می نمایند و این بار قرار است آن ها داستان سونی واکارو یکی از مدیران اجرایی شرکت فراوری کفش نایکی را در یک فیلم سینمایی محصول آمازون استودیوز و اسکای دنس اسپورتس تعریف نمایند.

افلک فیلم را کارگردانی می نماید، فیلمنامه آن را می نویسد، در آن بازی می نماید و تهیه نماینده آن هم خواهد بود. دیمون دیگر ستاره این فیلم خواهد بود و در فرایند نویسندگی و تهیه نمایندگی آن همکاری دارد. شرکت مندلی پیکچرز به رهبری پیتر گوبر و جیسون مایکل برمن هم تهیه نماینده دیگر آن خواهد بود.

دیمون نقش واکارو را بازی می نماید و افلک در قالب شخصیت فیل نایت ظاهر خواهد شد که هم موسس نایکی بود. داستان فیلم درباره کوشش های سخت نایکی برای امضای قراردادی با مایکل جوردن ابرستاره بسکتبال در دهه هشتاد میلادی است.

آن زمان این اتفاق غیرممکن به نظر می رسید، اما به خاطر کوشش های واکارو، در نهایت این قرارداد تبدیل به مهم ترین رابطه بین یک ورزشکار و یک برند ورزشی شد. این قرارداد بعلاوه راه انداز صنعت معاصر جهانی چند میلیارد دلاری کفش های اسنیکر شد و جنبه های تجاری بسکتبال را هم به شدت توسعه داد.

داستان فیلم متمرکز بر کوشش های واکارو برای امضای قرارداد خواهد بود. در این سفر او با والدین جوردن و مخصوصاً مادر قدرتمند و پویای او و بعلاوه مربی ها، مشاوران و دوستانش روبرو می گردد. جوردن شخصیتی خواهد بود که در تمام طول فیلم بر فراز آن حضور خواهد داشت، اما هرگز دیده نمی گردد، حتی در حالیکه واکارو با نزدیک ترین افراد زندگی اش دیدار می نماید.

این نخستین باری است که افلک فیلمی با نقش آفرینی دوست دیرینه اش دیمون را کارگردانی می نماید. آن ها برای نوشتن فیلمنامه ویل هانتینگ خوب به کارگردانی گاس ون سنت که خودشان در آن بازی هم نموده بودند برنده جایزه اسکار شده بودند. آن ها بعلاوه در آخرین دوئل سال گذشته به کارگردانی ریدلی اسکات کنار هم نقش آفرینی نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بن افلک و مت دیمون دوباره همکار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن افلک و مت دیمون دوباره همکار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید