بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین در نوروز 99

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از امکان بازدید مجازی از جاذبه های تاریخی و گردشگری این استان در ایام نوروز 1399 اطلاع داد.

بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین در نوروز 99

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و سفر مجازی مناسب ترین راه برای آشنایی هموطنان با جاذبه های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف به شمار می رود.

محمدی اظهار کرد: بر همین اساس گردشگران می توانند در ایام نوروز به وسیله پایگاه الکترونیکی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین به آدرس www.qchto.ir به وسیله اطلاعات تصویری و نوشتاری با تاریخ، فرهنگ، جاذبه های گردشگری، سوغات و صنایع دستی این استان بیش از پیش آشنا شوند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین توضیح داد: همچنین این امکان برای گردشگران وجود دارد تا با کلیک بر روی آیتم تور مجازی در منوی فرعی سایت از آثار تاریخی قزوین اعم از خیابان سپه و مجموعه دولتخانه صفوی، کاخ موزه چهلستون، سرای تاریخی سعدالسلطنه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، آب انبار سردار عظیم، حسینیه امینی ها، موزه حمام قجر، مسجد جامع عتیق، دروازه تهران قدیم، دروازه درب کوشک، کلیسای کانتور و مدرسه امیرکبیر (عمارت تاریخی سردار مفخم) بازدید داشته باشند.

او اضافه نمود: همچنین نرم افزار اندروید گردشگری قزوین نیز با معرفی بیش از 50 بنای تاریخی، اماکن مورد احتیاج گردشگران، مسیریابی آنلاین و آفلاین و امکان نصب رایگان بر روی گوشی در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

محمدی یادآورشد: استان قزوین با برخورداری از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری متعدد و متنوع هرساله در ایام نوروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بوده و امید داریم با شکست کرونا و عبور از این بحران بار دیگر شاهد حضور گردشگران عزیز در استان تاریخی قزوین باشیم.

منبع: میراث آریا

به "بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید