ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمونهای 99 دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرگزاری خبرنگاران- مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درخواست های داوطلبان آزمون های سال 99 این دانشگاه در سامانه ارسال درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی ثبت می گردد.

ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمونهای 99 دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سطح دیتا، این مرکز در اطلاعیه ای اعلام نمود: شرکت کنندگان آزمونهای سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری و..) و دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان جهت حفظ سلامتی خود و با توجه به شیوع کرونا از مراجعه حضوری به مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند.

داوطلبان آزمون های سال جاری در این راستا و جهت ثبت درخواست الکترونیکی و ثبت اعتراض می توانند به سامانه http://sede.iau.ac.ir مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (ازجمله کارنامه و...) ثبت کنند.

نکته قابل ذکر در ثبت درخواست الکترونیکی اعلام نوع آزمون و درج اطلاعات کامل فردی و آدرس و تلفن می باشد. به درخواستهای فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی گردد.

تذکر مهم: این سامانه جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواستها است و داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد آزمونهای فوق و دوره های بدون آزمون، به وسیله تلفن گویای 4743-021 و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس http://faq.azmoon.iau.ac.ir سئوالات خود را مطرح کنند تا کارشناسان هدایت و پاسخ دهند و داوطلبان ضروری است از مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمونهای 99 دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمونهای 99 دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید