استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی معتقد است که این استان مرکز خلق پول است و سپرده های بانکی در این استان حدود 117 میلیارد تومان است.

استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است

علی رضا رزم حسینی امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندسازی مالی نیازمندان در سالن همایش اردوگاه ثامن الائمه اظهار کرد: براساس آمار، وام های خرد معوقه کمتری دارد و مدل توسعه مالی و فرهنگی و مشخص های مالی کوشش دارد تا دارایی های مردم را در صندوق هایی جمع آوری کند و با آموزش های متولی امر توسعه، آن را تبدیل به اشتغال پایدار کند و در این روش معوقه ای وجود ندارد.

وی افزود: زمانی که سرمایه کلان به پروژههای بزرگ داده می گردد با یک تصادف مالی، تولیدنماینده آغاز به تعدیل نیرو نموده و کشاورزانی که قبلا تولیدنماینده بودند اما به این کارخانه ها جذب شدند، بیکار می شوند و تصمیم می گیردند جاده ماه شهر را ببندند.

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: زمانی که شما در بندر ماه شهر پروژه پتروشیمی می سازید و در کنار آن شهرک فقیر و پابرهنه ای به نام شهرک کار و کارخانه وجود دارد چه انتظاری دارید که جاده را نبندند؟ زیرا آنان تبعیض را به چشم خود در فاصله 20 کیلومتری میبینند. مدل توسعه مالی با استفاده از شرکت های بزرگ توسعه را در تمام بخش های استان ایجاد می نمایند و این امر سبب کاهش آسیب و تبعیض مالی می گردد.

رزم حسینی اعلام نمود: استاندار این شهر باید به مجتمع پتروشیمی اعلام کند که از درآمد 60 میلیون تومانی خود برای توسعه و توانمندسازی شهرک های اطراف استفاده کند و با ورود بانک ها وام های خوداشتغالی را به مردم اختصاص دهد، طبیعتا بعد از این اتفاقات مردم دیگر جاده ماه شهر را نخواهند بست.

وی افزود: خراسان رضوی مرکز خلق پول است و حدود 117 میلیارد تومان میزان سپرده های بانکی استان است و استان ما پولدار است. مثلث توسعه همه بازیگران اداره استان را دور یکدیگر جمع نموده تا کارهای مالی و فرهنگی در استان انجام گردد.

استاندار خراسان رضوی توضیح داد: نتایج این همدلی استان در بحران های اعتراضاتی اخیر قابل مشاهده بود و مردم هوشمند و خردمند استان هیچ آسیبی به اموال عمومی استان نزدند زیرا می دانند که آتش زدن بانک ایجاد سرمایه نمی کند، همچنین برهم زدن شهر سبب ایجاد شغل نمی گردد.

رزم حسینی گفت:کمیته امداد کارنامه درخشانی دارد و مشخص شهرستان باخرز شده است تا بتواند این شهرستان را توانمند کند و ما در کل استان این آمادگی را داریم که برای همه سرمایه گذاران حتی اگر دین دیگری داشته باشند، فرش قرمز پهن کنیم تا اشتغال و توسعه مالی در استان ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید