6 دلیل برای سفر تفریحی به عربستان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سفر سیاحتی به عربستان به واسطه جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی این کشور، یکی از گزینه های محبوب گردشگران در سراسر جهان محسوب می شود.

6 دلیل برای سفر تفریحی به عربستان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، عربستان، کشوری پهناور با صحراهای چشم نوازی است که جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوع از فرهنگ و تاریخ غنی عربی تا بنا های مدرن و باشکوه را در خود جای داده است. تور عربستان و کاوش در این سرزمین پادشاهی، تجربه ای منحصر به فرد و متفاوت از دیگر سفرها است.

سفر سیاحتی به عربستان به واسطه جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی این کشور، یکی از گزینه های محبوب گردشگران در سراسر جهان محسوب می شود. به تازگی دریافت ویزا توریستی عربستان و رزرو تور عربستان برای مسافران ایرانی نیز امکان پذیر شده است.

این گزارش به بررسی 6 دلیل برای رزرو تور عربستان پرداخته است.

بازدید از میراث جهانی یونسکو

عربستان، جهانیی از زیبایی های ناشناخته و تجربه های شگفت انگیز از تاریخ این کشور را در خود پنهان کرده است. با تور عربستان می توان جاذبه های فریبنده و زیبایی همچون الولاو هگرا را از نزدیک لمس و سوار ماشین زمان به تاریخ این کشور سفر کرد. الولا به عنوان یکی از سایت های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو، ترکیبی مجذوب کننده از مقبره های باستانی، کتیبه های قدیمی و صخره های عجیب و شگفت انگیز را ارائه می دهد.

صحراهای طلایی عربی

احتمالا بارها در فیلم های سینمایی، صحراهای طلایی و مسحورکننده عربستان را دیده اید. با رزرو تور عربستان می توان یکی از این سکانس ها را از نزدیک تماشا کرد. صحرای ربع الخالی، یکی از بزرگ ترین و خیره کننده ترین بیابان های جهان بوده که در قلب عربستان صعودی واقع شده است. این صحرا گستره ای شنی و دست نخورده با تپه های مواج و سراب های درخشان است. در تور عربستان می توان علاوه بر تماشای این صحرای زیبا، با فرهنگ غنی بادیه نشینی در عربستان که مملو از داستان های زندگی عشایری، موسیقی سنتی عربی و آشپزی است، آشنا شد.

فرهنگ غنی و مجذوب کننده عربی

تور عربستان تنها یک سفر ساده نیست، بلکه سفری به عمیق ترین لایه های فرهنگ مجذوب کننده عربی است. دو شهر جده و ریاض در عربستان، نقطه تلاقی فرهنگ و سنت عربی با زندگ مدرن عربستان صعودی است. در تور عربستان می توان از طریق بازدید از مکان های باستانی، آشنایی با مردم بومی یا امتحان کردن غذاهای سنتی عربی، به روایت تاریخی و فرهنگی عربستان گوش داد.

اقامتگاه های لوکس و راحت

عربستان در چند سال اخیر اقدامات بسیاری در راستای توسعه و توسعه صنعت توریسم و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی انجام داده است. این کشور مملو از هتل ها و اقامتگاه های لوکس و زیبایی است که تجربه سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران فراهم می کند.

غذاهای تند، لذیذ و خوش طعم

امتحان کردن غذاهای بومی و سنتی هر کشور، یکی از بخش های مجذوب کننده هر سفر است که امکان آشنایی با فرهنگ آن منطقه را نیز فراهم می کند. در عربستان فرقی نمی کند که کجا غذا می خورید؛ از یک غذاخوری کوچک و ساده گرفته تا یک رستوران مجلل در ریاض، همگی غذاهای شگفت انگیز و مجذوب کنندهی ارائه می کنند. غذاهای عربستان بسیار متنوع بوده و ترکیب مجذوب کنندهی از غذاهای دریایی تازه تا برنج با عطر زعفران و انواع و اقسام ادویه ها را شامل می شود.

مکان های مذهبی از موسی تا مدینه!

عربستان صعودی علاوه بر دو شهر بزرگ مدینه و مکه، مکان های مذهبی متعدد دیگری را نیز در خود جای داده است. در تور عربستان می توان سری به مدینه زد و علاوه بر زیارت مسجدالنبی، ساعت ها به تماشای معماری باشکوه و خیره کننده آن نشست و به صدای آهنگین اذان گوش سپرد. علاوه بر آن، دو شهر باستانی مدیان در شمال منطقه تبوک (محلی که حضرت موسی به آن پناه برد) و واحه الاولا (محلی که صالح پیامبر در آن به بشریت معرفی شد) از مکان های تماشای عربستان به شمار می رود.

منبع: دنیای سفر

به "6 دلیل برای سفر تفریحی به عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دلیل برای سفر تفریحی به عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید