گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ ارزان تلفن هوشمند 5G در راه است

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، گلکسی A32 5G احتمالا به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی سازگار با 5G سامسونگ از نمایشگر AMOLED و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برد.

گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ ارزان تلفن هوشمند 5G در راه است

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از دیجیاتو،استیو همرستوفر افشاگر معروف با نام کاربری OnLeaks رندرهای CAD گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A32 5G را به اشتراک گذاشته است که خبر از نمایشگر Infinity-V می دهد. این گوشی هوشمند احتمالا ارزان ترین موبایل 5G سامسونگ خواهد بود.

چند روز قبل نیز رندرهای منتسب به قاب محافظ این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شد که نشان می داد باید منتظر گوشی هوشمندی با دوربین سه گانه باشیم. اکنون رندرهای جدید CAD، تصویر نسبتا کامل تری از طراحی گلکسی A32 5G ارائه می دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی A32 5G از نمایشگر Infinity-V با ابعاد 6.5 اینچی برخوردار خواهد شد. احتمالا از جنس پلاستیک بوده و سطحی نسبتا براق خواهد داشت.

رندرهای جدید نیز دوربین سه گانه و فلاش LED را در پنل پشتی را تایید می کنند؛ البته حسگر دیگری در پنل پشتی دیده می شود که اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است. براساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده، به نظر می رسد ماژول دوربین یک میلی متر بیرون زدگی داشته باشد.

گلکسی A32 5G احتمالا در ابعاد 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی متر به بازار عرضه خواهد شد. حسگر اثر انگشت در دکمه پاور و در سمت راست قاب دستگاه در کنار کلیدهای تنظیم صدا تعبیه شده است. در قسمت چپ قاب نیز اسلات مربوط به سیم کارت قرار گرفته است. در قسمت پایین، پورت USB-C در کنار اسپیکر، میکروفون و جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می شود.

پیشتر شایعه شده بود که دوربین اصلی گلکسی A32 5G احتمالا 48 مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن دستگاه از حسگر 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمیق و دوربین 2 مگاپیکسلی الترا واید دیگری بهره می برد.

استیو همرستوفر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات گلکسی A32 5G فاش نکرده است؛ اما انتظار می رود به زودی شاهد انتشار خبرهای لو رفته بیشتری از این گوشی هوشمند باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ ارزان تلفن هوشمند 5G در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ ارزان تلفن هوشمند 5G در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید