گلکسی S23 اولترا ممکن است با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه گردد!

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، انتظار می رود سامسونگ سری گوشی های پرچم دار گلکسی S23 خود را در سه ماهه اول 2023 روانه بازار گوشی های هوشمند کند. بدون شک گل سرسبد این سری پرچم دار، گوشی هوشمند گلکسی S23 اولترا خواهد بود که قرار است با فناوری های پیشرفته روز جهان در اختیار کاربران قرار بگیرد. این گوشی پیش تر در وب سایت های صدور گواهینامه متعددی نظیر FCC و بعلاوه بنچمارک گیک بنچ قرار گرفته و اکنون نیز بعضی مشخصات فنی آن به لطف وب سایت TENAA چین فاش شده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

گلکسی S23 اولترا ممکن است با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه گردد!

بر اساس فهرست منتشر شده از وب سایت صدور گواهینامه TENAA، گلکسی S23 اولترا با شماره مدل SM-S9180 مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی Super AMOLED است که از رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل و نمایش 16.7 میلیون رنگ بهره می برد. ابعاد این گوشی 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی متر است و وزن آن نیز به حدود 233 گرم می رسد. پردازنده این گوشی هوشمند یک نسخه سفارشی سازی شده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که یکی از هسته های قدرتمند آن به جای فرکانس 3.2 گیگاهرتز، با فرکانس کاری 3.36 گیگاهرتز به فعالیت می پردازد.

این گوشی هوشمند پرچم دار با پیکربندی های 8 و 12 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. نکته عجیب در خصوص اطلاعات این وب سایت به بخش دوربین گلکسی S23 اولترا مربوط می گردد؛ جایی که ظاهراً قدرتمندترین گوشی سری S23 از سنسور 108 مگاپیکسلی به جای دوربین شایعه شده 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. آن طور که به نظر می رسد، به احتمال زیاد این سنسور همان دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 است که در گلکسی S22 اولترا مورد استفاده گرفته است.

علاوه بر این سنسور، ظاهراً شاهد بهره گیری از یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این گوشی بعلاوه مجهز به سنسور جاذبه، سنسور فاصله سنج، سنسور نور و اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز خواهد بود.

این وب سایت هیچ اطلاعاتی در خصوص ظرفیت باتری این گوشی هوشمند منتشر نکرده، اما سامسونگ به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 25 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. طراحی نمایشگر این گوشی هوشمند نیز به نقل از شایعات، کاملاً صاف و تخت بوده و لبه های آن نیز حالتی مربعی شکل خواهند داشت. سری گلکسی S23 سامسونگ احتمالاً هفته سوم بهمن ماه رونمایی خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S23 اولترا ممکن است با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 اولترا ممکن است با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید