محصولات جدیدی که اپل در سال 2024 به بازار می دهد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در دو سال آینده، AirPods، AirPods Pro و AirPods Max شاهد بازسازی کامل خواهند بود و با ساختاری متفاوت وارد بازار خواهند شد.

محصولات جدیدی که اپل در سال 2024 به بازار می دهد

تینا مزدکی-اپل در پی بازنگری کامل سری AirPods خود است. AirPods و AirPods Max اصلاح شده در سال 2024 عرضه می شوند و مدل Pro در سال 2025 شاهد تغییراتی خواهد بود. تغییرات گفته شده شامل تغییراتی در طراحی، جعبه شارژ و کیفیت صدا است.

گفته می گردد که اپل میخواهد دو ایرپاد نسل چهارم را عرضه کند که جایگزین نسل دوم و سوم خواهند شد. مدل های تازه دارای تناسب بهبود یافته و ساقه های کوتاه تر خواهند بود و نوعی ترکیبی بین نسل سوم و مدل های پرو خواهند بود. مدل رده بالاتر نسل چهارم تا حدودی شبیه به مدل فعلی پرو خواهد بود، دارای ANC اسپورت و یک جعبه شارژ با بلندگوهای Find My Alerts.

ظاهرا ایرپادهای نسل سوم 2021 چندان فروش خوبی نداشتند و تا حدی بین ایرپادهای نسل دوم ارزان تر یا ایرپاد پرو که ما واقعاً دوست داشتیم از آنها استفاده کنیم، ناخوشایند واقع شد. در نتیجه، مصرف کنندگان یا به سراغ نسل دوم رفتند یا از آنجایی که دارای ANC بود، ایرپاد Pro را انتخاب کردند.

اپل اخیراً به عنوان بخشی از انطباق با قوانین اتحادیه اروپا، پورت لایتنینگ را از دستگاه های خود حذف نموده است. مدل های تازه ایرپاد، از جمله AirPods Max، با استفاده از پورت های USB-C مشابه عرضه خواهند شد.

  • سقوط سهمگین پادشاه تلفن همراه؛ برندی با یک میلیارد مشتری

  • ساخت موزه ای عجیب بر روی آب در چین!/ عکس

به نظر می رسد هدفون های AirPods Max تغییرات زیادی را به جز انواع رنگ های تازه مشاهده نخواهند کرد و مدل Pro در سال 2025 شاهد تغییراتی در طراحی و تراشه خواهد بود.

منبع: gizmodo

58323

منبع: خبرآنلاین

به "محصولات جدیدی که اپل در سال 2024 به بازار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات جدیدی که اپل در سال 2024 به بازار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید