کاراته زنجان پشت آمارهای جعلی درجا می زند، فرار رو به جلو می نمایند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، حسن روحانی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: کاراته زنجان روزگاری از قطب های کاراته ایران بوده، ولی در 7 سال گذشته چیزی برای ارائه نداشته و در واقع با طی دوران افول خود درجا می زند. مسئولان هیأت استان آماری منتشر می نمایند که واقعیت ندارد و جز عضویت یک کاراته کا در تیم ملی نوجوانان چیز خاصی برای ارائه ندارند.

کاراته زنجان پشت آمارهای جعلی درجا می زند، فرار رو به جلو می نمایند

وی اضافه کرد: سهندی به عنوان رئیس هیأت استان زحمات زیادی متحمل می گردد، ولی همکاران او بدون توجه به پتانسیل موجود کار خاصی انجام نداده اند. به هیچ عنوان بحث شخصی ندارم ولی لطفاً آقایان با سند ثابت نمایند که 70 کاراته کا چگونه، کجا و چه زمانی به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

مربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نمی گیرد، گفت: مدتی قبل قصد داشتم در یک دوره پیشرفته مربیگری در فرانسه شرکت کنم که به علت بی توجهی مسئولان هیأت، اداره کل و حتی شهرداری حضور در این دوره را از دست دادم. این موضوع در شرایط کلی برای کاراته استان وجود دارد و با سیاست هایی اتخاذ شده این رشته در استان زنجان شرایط خوبی ندارد.

روحانی ادامه داد: وظیفه یک هیأت ورزشی در استان برنامه ریزی برای ارتقا رشته مطبوع، قهرمان پروری و آموزش مربیان و داوران است، لطفاً آقایان به جای فراکنی بگویند در این مدت چه کاری انجام داده اند. به اداره کل ورزش و استان هشدار می دهم در صورت تداوم بی توجهی، کاراته در استان زنجان از بین خواهد رفت.

وی در مورد زمان شروع اردوی تیم ملی هم گفت: آدینه هفته جاری با دعوت از نفرات برتر قهرمانی کشور و نفرات اصلی قهرمانی دنیا و آسیا، در مجموع شش نفر در هر وزن اردوی تیم ملی را شروع خواهیم کرد و بعد از چند روز تمرین که بیشتر ارزیابی کمی و کیفی کاراته کاها خواهد بود، به حاضرین در اردو برنامه خواهیم داد و در نهایت 15 فروردین ماه اردوهای منظم برای شرکت در رویدادهای مهم پیش رو شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاراته زنجان پشت آمارهای جعلی درجا می زند، فرار رو به جلو می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته زنجان پشت آمارهای جعلی درجا می زند، فرار رو به جلو می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید