پروژه های نیمه تمام راهسازی استان در انتظار تخصیص اعتبار

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی زنجان گفت: راه سازی صنعت بسیار گرانی است و احداث هرکیلومتر راه اصلی بیش از 10 میلیارد تومان هزینه دربردارد.

پروژه های نیمه تمام راهسازی استان در انتظار تخصیص اعتبار

وبلاگ سطح دیتا زنجان - اسماعیلی بااشاره به اینکه راه سازی صنعت بسیار گرانی است، گفت: ساخت و احداث هرکیلومتر راه اصلی و یا احداث باند دوم بیش از 10 میلیارد تومان هزینه دارد.

به گفته معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی زنجان بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار صرف احداث 36 کیلومتر از محور زنجان به بیجار که در سفر آبان ماه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان به بهره برداری رسید، شده است.

او می گوید: لزوم بهبود محور های ارتباطی، ارتقاء راه ها به چهار بانده و بهسازی محور ها در راستای ارتقای ایمنی شهروندان بوده و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان بابیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه راه، برای اداره کل راه و شهرسازی استان در اولویت است، گفت: از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم پروژه ها را با سرعت و کیفیت بالا اجرا کنیم.

تأمین و تخصیص اعتبارات از مسائل اجرای پروژه های حوزه راه در زنجان است

اسماعیلی تأمین و تخصیص اعتبارات را از مسائل اجرای پروژه های حوزه راه در استان اظهار داشت و گفت: تأمین اعتبارات و تخصیص به موقع آن برای اجرای پروژه ها بسیار مهم است و نزدیک 100 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاری داریم که تخصیص اندک اعتبارات ما را در رسیدن به اهداف با مشکل روبرو می نماید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان زنجان در آبان ماه سال جاری، امیدواریم درصد تخصیص اعتبارات به استان در حوزه راه افزایش یابد تا بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم و پیمانکاران هم با قوت بیشتری پروژه ها را اجرا نمایند و شایان ذکر است که پیمانکاران با تمام توان پروژه ها را اجرا می نمایند.

ظرفیت آزاد راهی در زنجان تکمیل است

اسماعیلی بابیان اینکه استان زنجان 200 کیلومتر آزاد راه دارد، گفت: از این مقدار 105 کیلومتر آزاد راه زنجان به سمت تهران بوده و 95 کیلومتر هم به سمت تبریز است و ظرفیت آزاد راهی ما در استان تکمیل است.

او از وجود 138 کیلومتر بزرگراه در این استان اطلاع داد و گفت: 750 کیلومتر راه فرعی، 350 کیلومتر راه اصلی و 4 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی داریم که مجموع راه های استان بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: محور زنجان به بیجار، محور زنجان به تاکستان و محور زنجان به سمت قیدار و کبودرآهنگ به عنوان یک نمونه مهم در بخش بزرگراهی است.

اسماعیلی بااشاره به اینکه در بخش بزرگراهی از نُرم کشوری پایین تر هستیم، گفت: طی 2 یا سه سال آینده شرایط خوبی در بخش تکمیل پروژه های حوزه راه خواهیم داشت و در این راستا نرم بزرگراهی در استان از نرم کشوری بالاتر خواهد رفت و شرایط بهتری را خواهیم داشت.

م

وبلاگ سطح دیتا زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پروژه های نیمه تمام راهسازی استان در انتظار تخصیص اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های نیمه تمام راهسازی استان در انتظار تخصیص اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید