ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته های سلامت و ورزش

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه ریزی این فدراسیون برای اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته ملی سلامت روان، هفته ملی سلامت بانوان و هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته های سلامت و ورزش

به گزارش وبلاگ سطح دیتا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به فعالیت گسترده و متنوع این فدراسیون در زمینه های تخصصی و مرتبط گفت: با توجه به اینکه فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است، علاوه بر اجرای فعالیت های مستمر در طول سال، در مناسبت های مختلف ویژه برنامه هایی در جهت فرهنگ سازی برای توسعه سلامت همگانی انجام می دهیم.

وی با اشاره به اجرای پیروز طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان در روز 31 شهریورماه، یادآور شد: در هفته های آینده در نظر داریم سه ویژه برنامه آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگی را اجرا نماییم. این ویژه برنامه ها که طبیعتا با رعایت پروتکل های بهداشتی است، در هفته ملی سلامت روان (24-18 مهرماه)، هفته ملی سلامت بانوان(30-24 مهرماه) و هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهرماه لغایت اول آبان ماه) عملیاتی می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: با توجه به نقش و اهمیت ورزش در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها باید فرهنگ ورزش در خانواده ها نهادینه شود بنابراین در طول این مدت، کارشناسان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در رسانه های دیداری، شنیداری و خبرگزاری ها و از طریق پایگاه خبری فدراسیون در خصوص اهمیت ورزش به بیان نقطه نظرات کارشناسی می پردازند.

نوروزی نام کرد: جزئیات این برنامه های عمدتا آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته های سلامت و ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته های سلامت و ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید