همکاری دانشگاه آزاد قائنات در راه اندازی کارگاه تهیه لباس بیمارستانی با فراوری روزانه 3 هزار دست

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات از همکاری با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به منظور راه اندازی کارگاه تهیه لباس محافظ بیمارستانی با فراوری روزانه 3 هزار دست لباس و ساخت دستگاه فراوری مواد ضد عفونی و گندزدا اطلاع داد.

همکاری دانشگاه آزاد قائنات در راه اندازی کارگاه تهیه لباس بیمارستانی با فراوری روزانه 3 هزار دست

حمید طاهری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری وبلاگ سطح دیتا، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات در راستا مبارزه با کرونا اظهار کرد: این واحد دانشگاهی اقدامات متعددی برای مقابله با ویروس کرونا در بخش های مختلف انجام داد که مهم ترین آن برنامه ریزی مجدد آموزش الکترونیکی و اجرای آن از تاریخ 21 اسفند98 در تمام مقاطع تحصیلی بود.

وی اضافه نمود: اقدامات پیشگیری و بهداشتی از دیگر کارهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات بوده که توزیع ماسک، دستکش یک بار مصرف و توزیع اسپری ضدعفونی بین همکاران اداری و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به وسیله دورکاری دوسوم کارکنان از جمله وبلاگ سطح دیتان بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات یادآور شد: چکاپ مراجعان و همکاران در بدو ورود به دانشگاه با دستگاه نمایشگر تست دما، توزیع دستکش یکبار مصرف و ضدعفونی دست ها و تحویل ماسک به مراجعان هنگام ورود به دانشگاه از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی بوده است.

طاهری اضافه نمود: همکاری با امور تجهیزات و ملزومات وزارت بهداشت در شهرستان به منظور راه اندازی کارگاه تهیه لباس محافظ بیمارستانی با فراوری روزانه 3 هزار دست لباس و ساخت دستگاه فراوری مواد ضد عفونی و گندزدا (هیپو کلر و اسید) در قالب دو نمونه خانگی و صنعتی با همکاری بخش خصوصی از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "همکاری دانشگاه آزاد قائنات در راه اندازی کارگاه تهیه لباس بیمارستانی با فراوری روزانه 3 هزار دست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه آزاد قائنات در راه اندازی کارگاه تهیه لباس بیمارستانی با فراوری روزانه 3 هزار دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید