همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، همراه اول برای پنجمین سال پیاپی، پیروز به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران، صبح روز سه شنبه 28 دی 1400، با حضور سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی و جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران، برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها از طریق کمیته داوران، همراه اول با توجه به شفافیت اقتصادی برای پنجمین بار پیاپی حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه به صورت سالانه اعطا می شود. در این دوره که فقط شش بنگاه اقتصادی پیروز شدند در سطح تندیس حضور یابند، همراه اول بر جایگاه نخست در میان آن ها ایستاد. همراه اول تنها بنگاه اقتصادی ارتباطی کشور است که پیروز به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران که از سال 1389 هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت اقتصادی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت اقتصادی حرفه ای در جهت دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت اقتصادی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های اقتصادی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات پیروز مدیران اقتصادی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

منبع: خبرآنلاین

به "همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید