نمایشگاه مجازی دسترسی به مخاطب کتابخوان در شهرهای دورتر را آسان نموده است

به گزارش وبلاگ سطح دیتا نفیسه مرشدزاده مدیر نشر اطراف در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به مزایای نمایشگاه مجازی کتاب گفت: شهرهایی در نقاط مختلف کشور داریم که مسائل زیادی برای تهیه کتاب داشتند و به واسطه نمایشگاه مجازی توانستند به عناوین تازه نشر و کتاب ها دسترسی داشته باشند.

نمایشگاه مجازی دسترسی به مخاطب کتابخوان در شهرهای دورتر را آسان نموده است

وی اضافه کرد: برای ما به عنوان ناشر و از سوی دیگر برای مخاطبان کتابخوان یک رابطه دو سویه ایجاد می گردد تا با همدیگر ارتباط برقرار کنیم و کتاب خوان های شهرهای دور را بهتر بشناسیم و این ارتباط آسان تر شده است.

مرشد زاده با طرح این موضوع که نمایشگاه مجازی جایگزین نمایشگاه فیزیکی نمی گردد، مطرح نمود: برگزاری نمایشگاه فیزیکی لطف های خود را دارد زیرا می توانیم به صورت رو در رو با مخاطبانمان ارتباط داشته باشیم و گفت وگو کنیم و باید گفت که عدم برگزاری نمایشگاه یک نقص عظیم ایجاد نموده است.

وی همچنین درباره لزوم فعالیت ناشران در فضای مجازی نیز شرح داد: به نظرم خوب است ناشران در فضای مجازی حضور داشته باشند تا بتوانند خیلی بهتر افراد را به سمت کتابفروشی ها راهنمایی نمایند، زیرا هر کتابی که با مخاطب ارتباط برقرار می نماید می تواند دوباره او را به سمت چرخه کتابفروشی سوق دهد و موجب می گردد این چرخه بهتر عمل کند.

نفیسه مرشدزاده در خاتمه گفت: هر فردی که با کتاب آشنا می گردد افراد دیگری را هم همراه خود می نماید و می توان گفت که فضای مجازی برای بستر آشنایی جای خوبی است اما برای بستر خرید بهتر است مخاطب به چرخه خرید کتاب راهنمایی گردد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن شروع و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه مجازی دسترسی به مخاطب کتابخوان در شهرهای دورتر را آسان نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی دسترسی به مخاطب کتابخوان در شهرهای دورتر را آسان نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید