مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه های آزاد و پیغام نور تمدید شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه های آزاد و پیغام نور تا 20 فروردین ماه اطلاع داد.

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه های آزاد و پیغام نور تمدید شد

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ سطح دیتا با بیان اینکه برابر اطلاعیه های صادره مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیغام نور و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1401 از 14 تا 20 فروردین ماه تمدید شده است،گفت: تا به امروز 69 هزار و 383 نفر برای دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور و 19 هزار و 122 نفر برای دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام نموده اند.

وی اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام در این آزمون ها می توانند تا خاتمه مهلت معین شده به وسیله درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh.org اقدام به ثبت نام نمایند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و پیغام نور تکمیل و کدرهگیری دریافت نموده اند، در صورت تمایل می توانند در مهلت معین شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه های آزاد و پیغام نور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه های آزاد و پیغام نور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید