انتشار کتاب روان شناسی رشد و پرورش دانش و کاربست تولد تا پیری

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، کتاب روان شناسی رشد و پرورش دانش و کاربست تولد تا پیری منتشر شد.

انتشار کتاب روان شناسی رشد و پرورش دانش و کاربست تولد تا پیری

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری؛ کتاب روان شناسی رشد و پرورش دانش و کاربست تولد تا پیری به قلم جواد عینی پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین و ابوطالب سعادتی شامیر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات منتشر شد.

این کتاب در 338 صفحه در قطع وزیری، تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

در بخش اول این کتاب به تحول در دوره های مختلف به طور اجمالی پرداخته شده که شامل تحول جسمانی، تحول شناختی، تحول اجتماعی- عاطفی، تحول اخلاقی و مباحث اساسی تحول نظیر هوش، تفاوت های فردی، یادگیری و... است.

در بخش دوم نیز مباحث نظری- عملی و کلیه نکات کابردی و مفید مربوط به رشد و پرورش در حوزه های مختلف جسمانی، شناختی، اجتماعی- عاطفی و اخلاقی در سنین مختلف آنالیز شده و به رشد و پرورش نوزاد از تولد تا 65 سالگی به طور مفصل پرداخته شده است.

بعلاوه این کتاب علاوه بر استفاده دانشجویان، می تواند به عنوان یک راهنما برای مشاوران مراکز و مشاوره و خدمات روان شناسی و مشاوران مدارس و مشاوران تربیتی و مربیان آموزش و پرورش، دین گستران مراکز تربیتی و پزشکان اطفال مفید باشد.

بیشتر بخوانید

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت نموده و کوشش می نماید در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و خاتمه نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در مورد مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و یا با شماره 32320323 یا 32320070 و در روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس بگیرند و برای کسب اطلاعات بیشتر به تارگاه jchb.ir مراجعه کنند.

علاقمندان می توانند برای تهیه کتابِ روان شناسی رشد و پرورش (دانش و کاربست تولد تا پیری) از درگاه اینترنتی به نشانی 16book.ir اقدام کنند.

وبلاگ سطح دیتا چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتشار کتاب روان شناسی رشد و پرورش دانش و کاربست تولد تا پیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب روان شناسی رشد و پرورش دانش و کاربست تولد تا پیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید