مدیرعامل تراکتور: بازیکنان با نظر دنیزلی جذب شدند، سرمربی بعدی باید جوان باشد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ابتدای فصل لیست تمام بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تراکتور را داشتند، به دنیزلی اعلام کردیم و ایشان این بازیکنان را اولویت بندی کرد. حتی با یک مهاجم شاغل در لیگ هلند هم توافق کرده بودیم که در لحظه آخر از حضور در تراکتور انصراف داد. جالب است بدانید این بازیکن پس از مذاکره با ما، به یکباره با پیشنهادات تیم های ترکیه ای روبرو شد و مانع حضورش در ایران شدند.

مدیرعامل تراکتور: بازیکنان با نظر دنیزلی جذب شدند، سرمربی بعدی باید جوان باشد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: همه بازیکنان تراکتور با درخواست و نظر مستقیم دنیزلی جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، غلامرضا صادقیان در خصوص جدایی دنیزلی اظهار کرد: پس از زلزله تبریز و مسائل شخصی آقای دنیزلی، این مربی از نظر روحی به مشکل برخورد و نتوانست روی کارش تمرکز کند. دنیزلی پس از نتایج ضعیف به ما گفت که می خواهد از تراکتور جدا شود که مالک و اعضای هیأت مدیره به دلیل تجربیات تلخ سال گذشته، مخالف تغییرات بودند به همین دلیل از آقای دنیزلی خواستیم تا نیم فصل ادامه دهد، اما روی رفتن پافشاری کرد.

وی در خصوص فرایند یارگیری تراکتور در ابتدای فصل، بیان نمود: ابتدای فصل لیست تمام بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تراکتور را داشتند، به دنیزلی گفتیم و ایشان این بازیکنان را اولویت بندی کرد. حتی با یک مهاجم شاغل در لیگ هلند هم توافق کرده بودیم که در لحظه آخر از حضور در تراکتور انصراف داد. جالب است بدانید این بازیکن پس از مذاکره با ما، به یکباره با پیشنهادات تیم های ترکیه ای روبرو شد و مانع حضورش در ایران شدند.

صادقیان ادامه داد: رزومه بازیکنان زیادی را به همراه آقای دنیزلی مطالعه کرده بودیم و در نهایت او راجع بازیکنان نظر می داد. فورچونه را هم دنیزلی انتخاب کرده بود و اینکه چرا از او استفاده نمی کرد، برای من هم سئوال بود، ولی در مسائل فنی دخالت نمی کردم. آقای دنیزلی در بازی ها ثبات ترکیبی نداشت و تنوع در تاکتیک، باعث شده بود که بازیکنان پست اصلی خودشان را هم فراموش کنند.

وی در خصوص پفراینده استوکس و اروین اظهار کرد: پفراینده این بازیکنان مراحل قانونی را پشت سر می گذراند، مشخص تکلیف مسائل قانونی کمی زمان بر بوده و ما زمان ورود و خروج این بازیکنان را به وکیل باشگاه در استانبول تحویل داده ایم.

صادقیان اظهار داشت: جای تعجب دارد که چرا حکم فروزان تاکنون صادر نشده است، از مسئولان درخواست دارم در صدور حکم این بازیکن تعجیل کنند.

وی در خصوص حدس ها راجع آینده نیمکت تراکتور، بیان نمود: بنده راجع اسامی مربیان حرف نمی زنم، امکان دارد با مربیان داخلی و خارجی مذاکراتی داشته باشیم و اینبار به این نتیجه رسیده ایم که سرمربی آینده تراکتور فرد جوانی باشد. صحبتی راجع اسامی نشده و مربی جدید از نیم فصل دوم روی کار خواهد آمد.

مدیرعامل تراکتور در خصوص انتخاب شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم، اظهار کرد: آقای شیخ لاری طی شش ماه گذشته کنار تیم بود و باتوجه به صحبت های اجرا شده با بازیکنان، مطمئن هستم که از شرمندگی هواداران بیرون می آییم و امروز نیز شاهد بازی خوب از سوی تراکتور خواهیم بود.

وی در خصوص جابجایی تراکتور، گفت: ضعف تیمی ما مشخص بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند و رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در جابجایی نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

صادقیان در انتها گفت: متأسفانه از بازیکنان جوان تیم هم در طول این هفته ها استفاده نشده است. معتقدم در کنار بازیکنان باتجربه، از جوانان نیز باید استفاده شود.

منبع: عصر ایران

به "مدیرعامل تراکتور: بازیکنان با نظر دنیزلی جذب شدند، سرمربی بعدی باید جوان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل تراکتور: بازیکنان با نظر دنیزلی جذب شدند، سرمربی بعدی باید جوان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید