قیمت پیکسل واچ احتمالاً کمتر از اپل واچ و بیشتر از گلکسی واچ است

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید، گوگل پیش نمایشی از اولین ساعت هوشمند خود یعنی پیکسل واچ را به نمایش گذاشت که قرار است پاییز سال جاری به طور رسمی از آن رونمایی کند. شایعات و حدس های زیادی در خصوص مشخصات فنی این ساعت هوشمند مطرح شده است. به همین دلیل، افشاگری قیمت پیکسل واچ را به اشتراک گذاشته که بر این اساس، پیکسل واچ از لحاظ قیمتی بین اپل واچ و گلکسی واچ سامسونگ قرار می گیرد.

قیمت پیکسل واچ احتمالاً کمتر از اپل واچ و بیشتر از گلکسی واچ است

وب سایت 9to5Google قیمت احتمالی پیکسل واچ گوگل را فاش نموده که طبق آن کاربران باید برای مدل مجهز به LTE این ساعت هوشمند 399 دلار بپردازند. این منبع متاسفانه هیچ اشاره ای به قیمت سایر مدل های این ساعت هوشمند ننموده است. با این حال، منطقی است که ساعت هوشمند پیکسل بدون اتصال LTE قیمت مناسب تری داشته باشد. انتظار می رود که این مدل با قیمتی بین 299 تا 349 دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برای مقایسه باید اشاره کنیم که با 399 دلار پیکسل واچ گوگل می توانید مدل بدون اتصال LTE اپل واچ سری 7 را بخرید. این موضوع به این معنی است که قیمت گوگل پیکسل واچ در مقایسه با سری اپل واچ بسیار رقابتی و نزدیک خواهد بود. با این حال، قیمت گلکسی واچ 5 مجهز به LTE، که بر روی سیستم عامل مشابه پیکسل واچ اجرا می گردد و از دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می نماید، از 329 دلار آغاز می گردد. طبیعتاً این قیمت، خبر خوبی برای غول موتور جست وجو نخواهد بود. به این علت که کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای کمتر ساعت هوشمند بسیار پیشرفته سامسونگ یعنی گلکسی واچ 5 را تهیه نمایند.

بعلاوه، برند زیر مجموعه گوگل یعنی Fitbit دارای یک ساعت هوشمند بسیار کارآمد به نام Fitbit Sense 2 است که تنها 299 دلار قیمت دارد. البته باید اشاره کنیم که این ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS عرضه نمی گردد. در نهایت، گزارش 9to5 نشان می دهد که گوگل احتمالاً پیکسل واچ را در جریان مراسم رونمایی از سری پیکسل 7 عرضه خواهد نمود و این شرکت مراسم جداگانه ای برای معرفی اولین ساعت هوشمندش برگزار نمی نماید.

گفته می گردد که ساعت هوشمند نو گوگل عمر باتری چندان مناسبی را به کاربران ارائه نخواهد داد. قبل از رویداد سالانه توسعه دهندگان گوگل، شایعات به باتری 300 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند اشاره می کردند. کمی بعد بیشتر رسانه ها ضمن تأیید این عدد، اعلام کردند که کاربران نباید انتظار عمر باتری طولانی را از اولین ساعت هوشمند گوگل داشته باشند.

آن طور که به نظر می رسد پیکسل واچ با یک بار شارژ کامل شارژدهی حدبیشتر یک روزه را به کاربران خود ارائه می دهد. بعلاوه با وجود پشتیبانی از قابلیت شارژر سریع گفته می گردد که شارژ شدن کامل آن تقریباً همچون گلکسی واچ 4 حدود 2 ساعت زمان می برد. ساعت هوشمند نو گوگل طبق تصاویر رسمی منتشر شده، به شکل مدور است و از طراحی گنبدی شکلی بهره می برد. در سمت راست قاب مدور آن یک دکمه چرخان دیده می گردد که کاربران می توانند از آن برای انجام کارهای روزانه خود بهره ببرند. در بالای آن نیز یک دکمه وجود دارد. جنس این ساعت از فولاد ضد زنگ است و تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

بعلاوه طبق گزارشی که پیش تر از 9To5Google منتشر شده، پیکسل واچ گوگل احتمالاً از 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این در حالی است که گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را به کاربرانشان ارائه می دهند. بعلاوه اپل واچ سری 7 نیز با 1 گیگابایت حافظه داخلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. باید دید در روزهای آینده چه خبرهای دیگری در خصوص اولین ساعت هوشمند گوگل منتشر خواهد شد.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت پیکسل واچ احتمالاً کمتر از اپل واچ و بیشتر از گلکسی واچ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پیکسل واچ احتمالاً کمتر از اپل واچ و بیشتر از گلکسی واچ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید