غلامرضا محمدی: قهرمانی نوجوانان تاریخی بود اما نباید زیاد آن را پررنگ کنیم

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از تغییر یک یا دو وزن در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی کرواسی خبر داد و گفت: بعد از اردوی بین المللی رومانی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی را اعلام خواهیم کرد.

غلامرضا محمدی: قهرمانی نوجوانان تاریخی بود اما نباید زیاد آن را پررنگ کنیم

غلامرضا محمدی در گفت وگو با وبلاگ سطح دیتا، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و کسب شش مدال طلا و دو مدال برنز در 10 وزن حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: بیشتر ملی پوشانی که در این رقابت حضور داشتند از سال گذشته شناخت خوبی نسبت به این کشتی گیران داشتیم و تقریبا در جریان بودیم که از نظر فنی در چه شرایطی قرار دارند. البته من انتقاداتی در مورد حذف تورنمنت های تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا داشتم که به خاطر شناختی که نسبت به این کشتی گیران داشتم، توانستیم به عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.

وی گفت : 80 درصد از کشتی گیران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در مسابقات سال گذشته آسیایی تایلند و مسابقات جهانی یونان حضور داشتند و ما تنها روی تعداد محدودی از این کشتی گیران شناخت نداشتیم. بنابراین از این طریق توانستیم خلاء عدم حضور در تورنمنت های تدارکاتی و فاصله زمانی کمی که برای آماده سازی تیم داشتیم را جبران کنیم.

محمدی ادامه داد: نتیجه ای که توسط تیم کشتی آزاد نوجوانان کسب شد، یک نتیجه تاریخی است و برای رسیدن به این نتیجه هماهنگی خوبی بین کادر فنی انجام شده بود. نتیجه دریافت در این رده سنی بسیار لذت بخش است، اما نباید این نتیجه را خیلی برای خود پر رنگ کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، خاطر نشان کرد: با توجه به این که در تیر ماه مسابقات جهانی کرواسی را پیش رو داریم و در این تورنمنت با تیم هایی همچون روسیه، آذربایجان و ... رقابت داریم و بعد از مسابقات جهانی، المپیک نوجوانان در آرژانتین را پیش رو داریم. باید از الان برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشیم تا بتوانیم در هر دو رویداد حضور قوی و پر رنگی داشته باشیم.

محمدی در مورد کسب نتیجه خوب در مسابقات جهانی گفت : آن چه که برای ما اهمیت دارد این است که ما کار خودمان را درست انجام دهیم و به کشتی گیران جسارت، خوب کشتی دریافت، جنگندگی و تا آخرین لحظه مبارزه کردن را آموزش می دهیم تا بتوانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند. بدون شک اگر بتوانیم این فاکتورها را به درستی به کشتی گیران انتقال دهیم زمانی که وارد رده سنی جوانان و بزرگسالان می شوند، ما می توانیم یک دهه در کشتی خود این ضمانت را بدهیم که دیگر مسئله ای برای کسب نتیجه و قهرمانی نخواهیم داشت.

وی در ادامه این گفت وگو، خاطر نشان کرد: کار کردن با نوجوانان نه برای من انگیزه مالی دارد و نه چیز دیگری، بلکه به خاطر عشق و علاقه ای که به این بچه ها دارم از کار کردن با من لذت می برند و می دانم اگر در این رده سنی کشتی را به درستی یاد بگیرند آینده سازان کشتی ما در رده سنی بزرگسالان خواهند بود تا بتوانند کشتی ناب ایرانی را در تمام صحنه ها به نمایش بگذارند. ما سعی می کنیم کشتی دریافت درست را به این کشتی گیران آموزش دهیم تا بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.

محمدی در مورد احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی کرواسی، گفت : ما در یک یا دو وزن تغییراتی را اعمال خواهیم کرد که البته برای معین کردن ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی دهم خرداد ماه تیم راهی رومانی خواهد شد و ما در این تورنمنت بین المللی در وزن هایی که ابهام یا شک داریم آنها را مورد شناسایی قرار خواهیم داد و سپس ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی کرواسی را معین خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اظهار کرد: با توجه به این که در مسابقات قهرمانی آسیا در 3 وزن 65کیلوگرم، 80کیلوگرم و 110کیلوگرم توانستیم سهمیه المپیک نوجوانان را کسب کنیم، بعد از بررسی شرایط کشتی گیران 2 نفر را برای حضور در المپیک نوجوانان اعلام خواهیم کرد.

وی در سرانجام از برپایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از 31 اردیبهشت در خانه کشتی خبر داد و گفت: تنها کسانی به تورنمنت تدارکاتی رومانی اعزام می شوند که در انتخاب آنها برای شرکت در مسابقات جهانی کرواسی ابهام داریم و نیاز به حضور در میادین بیشتری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غلامرضا محمدی: قهرمانی نوجوانان تاریخی بود اما نباید زیاد آن را پررنگ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا محمدی: قهرمانی نوجوانان تاریخی بود اما نباید زیاد آن را پررنگ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید